תלמידי "קוגל" שוקדים על הפאזל
תלמידי "קוגל" שוקדים על הפאזל

בביה"ס קוגל הרכיבו פאזל בסימן 70 שנה למדינה

הפאזל המגנטי שהרכיבו התלמידים הוא עוד דרך לימוד חווייתית שמיישמים בחטיבת הביניים קוגל בחולון

פורסם בתאריך: 18.6.18 15:52

בפרויקט חברתי–פדגוגי בחטיבת ביניים קוגל בנושא 70 שנה לישראל, קיבלו תלמידי החטיבה משימות לימודיות בכל מקצועות הלימוד הקשורות בנושא 70 שנה לישראל. כך למשל, במסגרת שיעורי חינוך גופני חקרו התלמידים על ספורטאים ישראלים, במדעים קיבלו משימות על מדענים ישראליים והמצאות ישראליות וכו'.

בנוסף ניתנה משימת מחנך רלוונטית לכל שכבה ומשימת התנדבות כיתתית. בסיומה של המשימה  קיבל כל תלמיד חלק מפאזל מגנטי ומי שהשלים את כל חלקי הפאזל קיבל שי שימושי – מאוורר דיגיטלי שבהפעלתו נוצרת כתובית מאירה עיניים "70 שנה לישראל".

פרס סמלי ושימושי

פרס סמלי ושימושי

"פאזל מגנטי" הוא יוזמה חברתית פדגוגית בהנחייתן של שרון מורדוך, הסגנית הפדגוגית, ותמר שמואלי הרכזת החברתית ובשיתוף של כלל המורים בחטיבת ביניים קוגל בחולון. היוזמה משלבת תכנים בנושא 70 שנה לישראל בכל מקצועות הלימוד תוך חקר אישי ועבודה עצמית של התלמידים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הפאזל מבטא את שיתוף הפעולה בין כלל המורים, את עבודתם הצוותית המשמעותית  והמעניינת הנעשית בחטיבה. לילך דיין, מנהלת החטיבה מציינת כי "פדגוגיה היא השקפת עולם, דרך חיים שבה ניתן להשיג בביה"ס חינוך פרודוקטיבי. באמצעות פרויקטים חווייתיים מעין אלה ניתן לבסס למידה משמעותית המקדמת את התלמידים בתחומים אקדמיים וערכיים-חברתיים, ולכן יש חשיבות רבה לכך שהמורים מעורבים בפיתוח יוזמות ותכניות ייחודיות  ואותנטיות לבית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אוריאל

    כך נכון ללמד תלמידים היום…לוקח הרבה מאמץ אבל זו השיטה היום..כל הכבוד לצוות הזה!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר