שר החינוך נפלי בנט והתלמיד המצטיין רועי אלבז
שר החינוך נפלי בנט והתלמיד המצטיין רועי אלבז

אות התלמיד המצטיין הארצי הוענק לתלמיד ביה"ס רמב"ם

שר החינוך ונשיא המדינה העניקו לרועי אלבז, תלמיד כיתה י"א, את אות התלמיד המצטיין ברמה הארצית לרגל 70 שנות מדינה

פורסם בתאריך: 20.6.18 16:24

תיאוריות ההעצמה האישית וחברתית, והאמונה בכל תלמיד אינן נשארות בגדר תיאוריה בלבד בבית הספר הדתי רמב"ם במקווה ישאל ולראייה נבחר תלמיד כיתה י"א רועי אלבז לתלמיד מצטיין ברמה הארצית לרגל 70 שנות מדינה.

אות ההוקרה הוענק לו על ידי נשיא המדינה ריבלין ושר החינוך בנט. אלבז, תלמיד מצטיין, פעיל במועצת התלמידים וחבר במקהלה, נבחר לייצג את בית הספר בחילופי משלחות בחו"ל, ומגלה מעורבות גדולה כלפי הקהילה בכפר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ברוריה נחמיאס, מנהלת בית הספר הדתי רמב"ם הפועל במתחם מקווה ישראל בחולון, בירכה את אלבז על קבלת אות ההצטיינות וציינה כי "אנו שואפים שכל תלמידנו יממשו את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם ופועלים להעניק לכל אחת ואחד מהם ארגז כלים שבעזרתו ינפצו את תקרת הזכוכית שמעליהם. חזון בית הספר הוא להמשיך ולפעול כמרחב ירוק וקסום של שיתוף פעולה, צמוד ופורה, בין מורים מסורים לתלמידים סקרניים, להארת הנתיב למימוש עצמי, אמונתי, ערכי, אוהב אדם, ארץ ותורה ולהשתלבות במארג החיים שמחוץ לבית הספר בכל התחומים הללו. בית הספר מהווה כור היתוך של החברה הישראלית על כל גווניה, עשייתנו הלימודית מעודדת את התלמידים לבטא את ניצני כישרונותיהם בצורה מיטבית, ברוח אוהדת ורצינית, מתוך שאיפה למצוינות וחירות המחשבה. זה ייחודינו – בזו הצלחתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר