יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים
יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים

מזכ"לית הסתדרות המורים: "יותר ויותר מורים עוזבים בגלל הורים"

יפה בן דויד בוועידת החינוך בחולון מתריעה על אלימות כלפי מורים ועל עלייה מדאיגה של עזיבת עובדי הוראה טובים בגלל התערבות בוטה של הורים

פורסם בתאריך: 15.8.18 12:30

ועידת החינוך של ערי ישראל נפתחה הבוקר בחולון ואירחה אנשי מפתח מתחום החינוך המקומי והארצי, ביניהם חגית גוטדינר, מפקחת העיר חולון מטעם משרד החינוך, יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים ושרון גול, מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים. את הוועידה פתח ראש עיריית חולון מוטי ששון ומיד אחריו נשא דברים ארז גרניט, מנהל תחום מלגות ומענקים במפעל הפיס.

הוועידה, אחת מתוך 11 ועידות שונות המתקיימות בכל רחבי ישראל ביוזמת רשת שוקן, בה עיתוני השקמה בחולון, בת ים וראשון לציון, מתקיימת במרכז לתיאטרון הבובות בחולון, ומעלה לסדר היום את הנושאים הבוערים ובין הנושאים בהם עוסקים הפאנלים בוועידה: מעורבות הורים במערכת החינוך.

בנושא זה שנדון בפאנל מומחים, אמרה יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים כי "יש לשים גבול בין מעורבות מבורכת להתערבות בוטה". לדבריה, "יש לאחרונה עלייה מדאיגה בהתערבות הורים שהביאה לעזיבה של עובדי הוראה טובים. יותר ויותר מורים עוזבים בגלל הורים, לעתים התערבות הורים אף גורמת לאלימות כלפי עובדי ההוראה. אנו שוקדים על אמנה שתסדיר את נושא מערובות ההורים במוסדות החינוך. בנוסף אנו פועלים נגד הצבת מצלמות במוסדות החינוך ובגנים".

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט, ציינה חגית גוטדינר, מפקחת העיר חולון מטעם משרד החינוך כי לאוך השנים היתה שותפה לשינויים רבים במערכת החינוך אשר באו לתת מענה לצרכים הלאומיים. "בשנים האחרונות המערכת מפלסת דרך אל בניית בית הספר החדש של המחר, על תפקידיו, אופניו והתנהלותו. לאורך השנים, מערכת החינוך עשתה שינויים גדולים, אך אין ספק שעלינו להתאים את אופיות ורוחו של בית הספר אל המאה ה-21".

חגית גוטדינר, מפקחת העיר חולון מטעם משרד החינוך

חגית גוטדינר, מפקחת העיר חולון מטעם משרד החינוך

עוד ציינה כי "חולון משחר הקמתה היתה עיר חלוץ, עיר שצמחה לה בחולות מדרום לת"א. בראש סמל העיר חולון חקוקה הכתובת 'אף על פי כן ולמרות הכל', מתוך שיר ארץ ישראל של דוד שמעוני. האמונה בדרך הביאה את חולון להיות פורצת דרך להוביל בתחום החינוך וההוראה, ואכן חולון מובילה בעלייה בתעודות הבגרות ובעלייה בגיוס לצה"ל".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הוד

    ומה עם הגננות? אותנו שוכחים.. הרי כל התגובות האלה של ההסתדרות מגיעות לאחר מקרה של גננת שניפטרה ואז כולם נזכרים.

  2. האזרח

    ההורים גועל נפש, ישראלים רקובים שחושבים שהכל מגיע להם.
    לא פלא שהילדים יוצאים רקובים לא פחות, אם לא יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר