שרון גול, מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים
שרון גול, מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים

מזכיר ארגון המורים ת"א: "המורים סובלים מאלימות מילולית ופיזית"

התמונה העגומה שהציג שרון גול, מזכיר ארגון המורים ת"א בוועידת החינוך בחולון: "בישראל יש מוסדות לימוד שבהם אין שירותים מינימליים למורים"

פורסם בתאריך: 15.8.18 15:02

בועידת החינוך של ערי ישראל שנערכה הבוקר בחולון התמקדו בשני נושאים בוערים בשנים האחרונות בתחום החינוך: מעורבות ההורים בחינוך וההשפעות של הרשתות החברתיות על החינוך. בין באי הוועידה היו ראש עיריית חולון מוטי ששון, שפתח את האירוע, ארז גרניט – מנהל תחום מלגות ומענקים במפעל הפיס, חגית גוטדינר – מפקחת העיר חולון מטעם משרד החינוך, יפה בן דויד – מזכ"לית הסתדרות המורים ושרון גול – מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים.

הפאנל הראשון עסק בנושא מעורבות ההורים במערכת החינוך של בתי הספר, תופעה אשר התעצמה מאוד בשני העשורים האחרונים ומהווה אתגר לא פשוט עבור אנשי הצוות החינוכי בבתי הספר בישראל. אורחי הפאנל היו אורלי בהט – יו"ר הסתדרות המורים בחולון, רועי דביר – יו"ר הנהגת ההורים בחולון, ארז אמירה – סגן מנהל ביה"ס עתידים וליאת אברמוביץ' – מנהלת מחלקת הורות ומשפחה בעיריית חולון אשר דנו בתופעה על יתרונותיה וחסרונותיה.

גול ציין בנושא זה כי "לצערנו, המורים זוכים ליחס מזלזל והם סובלים מאלימות מילולית ופיזית. בחדרי המורים יש רעש וצעקות. ברור שבסביבה כזו מורה לא יכול לבצע את העבודה שלו. בארץ יש מוסדות שבהם אין שירותים מינימליים למורים".

גול ביקש לציין כי "מינהל החינוך בחולון מבצע הכל כדי לשפר את הנעשה בבתי הספר". עוד אמר כי "אני נתקל לצערי לא פעם במקרים בהתערבות הורים של שינוי ציון ועד לפיטורי מורה. אין פסול במעורבות הורית, אך לא בכפייה ולא כשמורים מפוטרים".

פאנל אחר בוועידה עסק, כאמור, בנושא "רשתות חברתיות בחינוך". בנושא זה אמר גול: "הרשתות החברתיות מציבות בפנינו אתגרים. כשילד יושב בבית ו'יוצר קשר עם חברים', זה גם גורם לסכנות. אדם שיושב שעות באינטרנט מנותק מן החברים הסובבים אותו. יש בני נוער שיושבים ימים שלמים ברשתות החברתיות. אנו גם מכירים את הסרטונים המפחידים והמאיימים כלפי בני נוער ומורים".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר