ארז גרניט, מנהל תחום מענקים ומלגות במפעל הפיס. "חינוך לערכים"
ארז גרניט, מנהל תחום מענקים ומלגות במפעל הפיס. "חינוך לערכים"

"סטודנט יכול לסיים תואר בהנדסת חשמל ולא לדעת מהי הפריפריה"

ארז גרניט, מנהל תחום מענקים ומלגות במפעל הפיס, הדגיש את חשיבות החינוך לערכים ונתינה בקהילה בוועידת החינוך הבוקר בחולון

פורסם בתאריך: 15.8.18 17:36

ארז גרניט, מנהל תחום מענקים ומלגות במפעל הפיס, ציין בוועידת החינוך שהתקיימה הבוקר בחולון את תרומתן של תכנית ההעצמה לסטודנטים ומלגות ההתנדבות שמחלק מפעל הפיס לסטודנטים.

גרניט הדגיש את החשיבות שבשמירה על הערכים והתרומה לקהילה וציין כי הציונים והתארים הם אינם מהות הכל. לדבריו, "חינוך משפיע על התנהגות האדם וגם על עיצוב אישיותו. ההשקעה שלנו היא בהון האנושי, זו השקעה חשובה. אנשים יכולים לסיים תואר ראשון ושני באקדמיה אך מה עם הערכים? האם לסטודנטים יש ערכים? יש סטודנטים שבאים מרקע סוציואקונומי נמוך ויש מגבוה – איזה סטודנט חינוך יותר טוב? האם יש מקום לחינוך סטודנט? התשובה היא כן, תמיד אפשר לחנך וחינוך לא נגמר אף פעם".

עוד הוסיף ואמר כי הוא מאמין ש"סטודנט יכול לסיים תואר בהנדסת חשמל ולא לדעת מהי פריפריה". בתגובה קרא אחד מן היושבים בקהל: "וגם לא דוד בן גוריון" וגרניט הנהן בהסכמה.

גרניט הדגיש את התרומה שמביאה עימה תכנית מפעל הפיס אל הסטודנטים ברמה הבין-אישית כהכנה לחיים: "סטודנט, שיושב עם ילד או מבוגר ועוזר להם, מקבל בחזרה כבר באופן המעשה. לא היה סטודנט שעשה לקהילה ולא קיבל בחזרה. הנתינה של הסטודנטים תיתן להם בחזרה". גרניט ציין כי המלגה של מפעל הפיס צברה בין מיליון לשני מיליון שעות התנדבות והכתיר זאת כהצלחה.

בסיום דבריו בוועידת החינוך אמר: "אני רוצה להודות לכם שנתתם לנו את הבמה הזו. ילדיי ייכנסו השנה אל מערכת החינוך ואני עושה זאת בעיניים עצומות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר