למעלה במקום הראשון, ולנטין חאלוטין. למטה מימין, פיני אבוטבול, אבי מועלם וציון מוליאן
למעלה במקום הראשון, ולנטין חאלוטין. למטה מימין, פיני אבוטבול, אבי מועלם וציון מוליאן

אהבה, נתינה, אכפתיות: האבות המצטיינים של כל הילדים

הם שם כל השנה, בשביל התלמידים והמורים, עובדים מאחורי הקלעים ודואגים שהכל יתקתק כמו שצריך - אבות הבית המצטיינים בבתי הספר בחולון

פורסם בתאריך: 20.8.18 09:39

טקס הסיום של תחרות "אב הבית המצטיין" התקיים אתמול (א') בבניין עיריית חולון. מדובר בתחרות שיזם אגף ארגון ובקרה במינהל החינוך, במסגרתה מוענקים פרסים לאבות הבית בבתי הספר בחולון שהצטיינו בתפקידם החשוב לניהולו השוטף של המוסד החינוכי.

בטקס השתתפו מנהל אגף ארגון ובקרה היוצא, ארז אלי וממלא מקומו, לודביק ורגה, מנהל אגף חירום וביטחון, דרור שלו, מנהל מחלקת בטחון מוסדות חינוך, חיים כהן ומנכ"ל קבוצת "זוהר", שאחראית על אחזקת מוסדות החינוך ועל העסקת אבות הבית, יורם אורן.

במקום הראשון זכה ולנטין חאלוטין מבית הספר לחינוך מיוחד עמל, על עבודה שנעשית באהבה רבה, בנתינה גדולה ובאכפתיות. במקום השני זכה פיני אבוטבול מבית הספר היסודי בן צבי, על עבודה מקצועית שנעשית בשיתוף פעולה מלא עם צוות בית הספר לשביעות רצון הגורמים המקצועיים. במקום השלישי זכו במשותף אבי מועלם מחטיבת הביניים זלמן ארן וציון מוליאן מבתי הספר יצחק שמיר ואשכול. מועלם זכה בפרס על היותו שירותי ואדיב ועל ביצוע עבודתו באופן מיטבי, תוך שיתוף פעולה פורה עם הנהלת בית הספר והגורמים המקצועיים בעירייה. מוליאן זכה בפרס על ביצוע עבודתו בשיתוף פעולה מלא עם אבות הבית הראשיים בבתי הספר והצוות, לשביעות רצון הגורמים מקצועיים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר