למידת אנגלית בעזרת מילון אלקטרוני (מאגר תמונות Shutterstock)
למידת אנגלית בעזרת מילון אלקטרוני (מאגר תמונות Shutterstock)

מהיכן האנגלית שלכם? טיפים לבחירת מילון אלקטרוני

רגע לפני תחילת הלימודים, ריכזנו את הטיפים לבחירת מילון אלקטרוני. אם השתכנעתם בחשיבות רכישת מילון אלקטרוני, בסוף הכתבה תוכלו למצוא גם קופון שמקנה הנחה לרכישת Texton - המילון האלקטרוני מבית היוצר של חברת Babylon

פורסם בתאריך: 23.8.18 14:58

לקראת החזרה ללימודים ובין רכישת הספרים, המחברות וכלי הכתיבה, תלמידים וסטודנטים רבים מחפשים אחר מילון אלקטרוני שיהפוך את השפה האנגלית למאתגרת פחות. מילון אלקטרוני טוב תומך ומסייע במאמצי הלימוד ומשפר את העבודות לאין שיעור. טווח המילונים האלקטרונים הוא רחב ואם אתם רוצים לבחור במילון אלקטרוני שיענה על הצרכים שלכם, חשוב לדעת מה עליכם לבדוק כדי לבחור במילון האלקטרוני האיכותי והטוב ביותר עבורכם, שתוכלו לסמוך על התרגום שלו ועל כך שיספק לכם את המילה הטובה והנכונה לשימוש בכל שפה.

שימוש במילון אלקטרוני בבחינת הבגרות באנגלית מסייע רבות לתלמידים להצליח בבחינת הבגרות. מומלץ לרכוש מילון אלקטרוני איכותי שיעזור לכם להצליח בבחינה. כמובן, מומלץ לבחון היטב את תכונות המילון האלקטרוני לפני הרכישה. ההבדל בין מילון אלקטרוני טוב ומפורט ומילון אלקטרוני פשוט יותר, יכול לפעמים להשפיע על הציון בבחינת הבגרות שלכם (מחירי המילונים האלקטרונים השונים מאוד דומים, ומומלץ להיכנס לחנות שמחזיקה את כל מגוון המילונים האלקטרונים).

להלן מספר טיפים לבחירת המילון האלקטרוני:

אישור משרד החינוך

קנו אך ורק מילון אלקטרוני המאושר על ידי משרד החינוך לשימוש בבחינות הבגרות באנגלית.

כמות המילים במילון האלקטרוני
בדקו היטב את כמות המילים שבמילון האלקטרוני – ככל שכמות המילים גדולה יותר, המילון האלקטרוני יעזור לכם להצליח יותר בבחינה (כמות המילים במילונים האלקטרוניים הטובים הינה כ- 650,000 ובמילונים האלקטרונים הפשוטים יותר כ- 200,000).

תיקון טעויות
מומלץ מאוד לקנות מילון אלקטרוני עם תוכנת תיקון טעויות אוטומטית (SPELLER) כך שגם אם תכתבו במילון האלקטרוני מילה עם טעות, המילון יצליח לזהות את המילה וייתן לכם את התרגום הנכון. אל תוותרו על תכונה זו של SPELLER, בקשו מהמוכר להראות לכם שהתכנה קיימת במילון האלקטרוני שאתם רוכשים ובדקו שאתם יודעים להשתמש בפונקציה זו. תלמידים רבים דוברי עברית מתקשים בכתיבה נכונה של מילים באנגלית, SPELLER אוטומטי יעזור להם מאוד להצליח בבחינה.

תרגום בתוך תרגום
בחלק מהמילונים האלקטרוניים קיימת אפשרות של CROSS, כך שתוכלו לתרגם בקלות גם מילה מתוך התרגום הקיים במילון האלקטרוני מבלי להקליד את המילה מחדש.

דוגמאות לשימוש נכון במילה
מומלץ לרכוש מילון אלקטרוני המכיל דוגמאות לשימוש נכון במילים. תכונה זו תעזור לכם להבין טוב יותר את דרכי השימוש במילה ותעזור לכם לכתוב ולדבר באנגלית בצורה טובה יותר.

הטיות מילים
מומלץ לקנות מילון אלקטרוני המכיל הטיות מילים בעברית ובאנגלית, כך שבכל הטיה של מילה שתכתבו יופיע התרגום של המילה.

מנוע חיפוש
מנוע חיפוש מהיר יחסוך לכם זמן יקר במהלך הבחינה.

חברת יהודה ברמן בע"מ (יבואנית עטי פיילוט, שטדלר, סטאבילו, UHU, ועוד מותגים רבים) משווקת את המילון האלקטרוני בבילון בישראל.
ניתן להשיג את המילונים האלקטרוניים ברשת סטימצקי, צומת ספרים, חנן מכשירי כתיבה, אופיס דיפו ובחנויות מכשירי הכתיבה המובחרות.
מחיר המילון המאושר ע"י משרד החינוך – 296 ₪.

לקבלת קופון לרכישת המילון האלקטרוני, לחצו כאן 

מילון אלקטרוני (קרדיט: קבוצת חגים נחלים)

מילון אלקטרוני (קרדיט: קבוצת חגים נחלים)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר