גן מרווה בחולון
גן מרווה בחולון

ההורים איימו בשביתה, הגננת הוחלפה

המאמצים נשאו פרי והשביתה בגן מרווה בחולון בוטלה בלחץ ההורים שדרשו להחליף הגננת

פורסם בתאריך: 2.9.18 15:06

הורי גן מרווה בחולון, הנמצא באשכול הגנים נעמי שמר, נדהמו לשמוע כי אחת הגננות המשובצת בגן שלהם חשודה בהתעללות בילדים והועברה אליהם מגן אחר בעיר. ההורים פנו למשרד החינוך, למינהל החינוך בעיריית חולון ואף לשר החינוך נפתלי בנט וכל זאת על מנת לבטל את העסקת הגננת המדוברת בגן של ילדיהם.

בין השאר טענו כי "לא ייתכן שגננת שנחשדת בפלילים כלפי ילדים ואשר כבר נעשו בירורים משמעתיים בעניינה תוצב בגן שלנו.. כאשר פנינו למנהל החינוך בחולון, אימתו בפנינו כי המקרים המדוברים  אכן אירעו, אולם נימקו זאת 'במצב נפשי קשה' שבו היתה נתונה הגננת באותם הזמנים לאור מצב רפואי שבו היה מצוי בן משפחתה. עוד אמרו כי בכל מקרה אין מה לדאוג כי אותה הגננת לא תשהה לבדה עם ילדינו, אלא עם שאר אנשי צוות שיכולים לפקח עליה.



"אנו סבורים", כתבו ההורים, "כי אין מה להוסיף ולהדגיש כי אותם הנימוקים של מינהל החינוך רק מוסיפים דאגה ולא מורידים אותה. כל עוד היא תהיה משובצת כגננת מחליפה בגן, ובהיעדר כל אינפורמציה אשר תוכל להרגיע ולהוריד את חששותינו בעניין, סוכם כי הורי הגן לא ישלחו את ילדיהם לפתוח את שנת הלימודים הקרובה".

אתמול בשעת ערב נשלח מייל מהגננת הראשית של הגן להורי הגן ובו נכתב שהוחלט שהגננת לא תוצב בגן ולכן הבוקר החליטו ההורים לשלוח את ילדיהם לגן. יחד עם זאת הודיעו ההורים שימשיכו לעקוב אחרי ההתנהלות בגן ואם הגננת תחזור, הגן יושבת לאלתר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי

    הורים חרדתיים.
    אם הגננת הייתה מואשמת בהתעללות אז מקומה בכלא
    ולא בגן, אז אין סיכוי שהיא גננת מסוכנת.
    כל הזמן חרדה, ככה ההורים כבר לא ירצו גנים
    ויאלצו לשבת בבית עם התינוקות שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר