בית הספר עתידים חולון
בית הספר עתידים חולון.

נפגעי חרדה בבית הספר עתידים עקב אירוע הירי

התלמידים כונסו בכיתות לשיחות ולפעולות הרגעה, שנעשו בידי הצוותים החינוכיים של בית הספר והפסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי החינוכי

פורסם בתאריך: 20.11.18 16:47

תלמידי בית הספר "עתידים" הגיעו אתמול (שני) בשעות הבוקר ליום לימודים רגיל ולא ציפו לסצינה מסרט פשע: מספר יריות מאופנוע על רכב חולף גרמו לעשרה תלמידים להתקף חרדה.

כפי שדווח ב"השקמה חולון", אתמול בשעות הבוקר נורו יריות מאופנוע חולף לעבר רכב פרטי ברחוב ההסתדרות פינת זלמן ארן, ליד בית הספר עתידים. נהג הרכב נפגע, איבד שליטה על הרכב ונתקע בעמוד. כוחות ההצלה קבעו את מותו של הנהג כבן 40.

תלמידים מבית הספר עתידים שנכחו במקום נבהלו מאוד ונכנסו במהירות בעזרת הורים ומורים למבנה בית הספר. עד ראייה שנכח במקום סיפר כי רק בנס לא נפגעו תלמידים, שכן הרכב שעליו בוצע הירי סטה ממסלולו והתנגש באחד העמודים ברחוב. בעקבות המהומה שנוצרה הונחו התלמידים להתקשר להוריהם באופן מיידי. צוותי חוס"ן – היחידה לסיוע נפשי של איחוד ההצלה – הוזעק למקום כדי לטפל בשתי נפגעות חרדה שהיו עדות לירי. פראמדיקית מד"א נעמי צבי סיפרה שהם טיפלו במספר ילדים מ"עתידים" שלקו בהתקף חרדה.



בעיריית חולון התייחסו לאירוע ולאופן הטיפול בילדים. "ראשית, ראוי להדגיש, כי אירוע הירי על רקע פלילי שאירע בחולון אתמול הוא חריג ביותר. הטיפול באירוע מעין זה מצוי בסמכותה של משטרת ישראל ובאחריותה והיא זו שחוקרת אותו ופועלת ללכידת העבריינים ולהעמדתם לדין".

עוד ציינו בעירייה כי "במהלך האירוע אתמול, שאירע ברחוב סמוך לבית ספר עתידים, הגיעו לבית הספר אנשי אגף הביטחון העירוני וכן בעלי תפקידים נוספים בעירייה וכמובן, גם כוחות משטרה ומד"א. התלמידים כונסו בכיתות לשיחות ולפעולות הרגעה, שנעשו בידי הצוותים החינוכיים של בית הספר והפסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי החינוכי (שפ"ח). אלה שהו בבית הספר לאורך זמן על מנת לתת מענה לתלמידים בהתאם לצורך ולאפשר התנהלות רגועה. בנוסף, מנהל בית הספר והצוות עודדו את הילדים להתקשר להוריהם ולשוחח עימם על מנת להרגיעם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר