בית הספר רביבים

תלונה במשטרה נגד מאבטח שצילם ילדים בחצר בית ספר בחולון

ההורים דרשו מהנהלת בית הספר דיווח מלא על המקרה שלא הובא לידיעתם, לפיו מורה ערנית קלטה את המאבטח מצלם ילדים בחצר בית הספר

פורסם בתאריך: 3.12.18 16:13

הנהלת בית הספר רביבים בשכונת אגרובנק חולון ומאבטחת העובדת בקביעות בבית הספר הגישו תלונה נגד מאבטח שעבד כמחליף במוסד הלימודים וצילם תלמידות קטינות בבית הספר. "המאבטח המחליף  צילם את הילדות שלכם בלי שידעתם", סיפרה המאבטחת של בית הספר רביבים להורים, שבעקבו המידע נכנסו לבהלה ודרשו הסברים מהנהלת בית הספר על המקרה, שלדבריהם הוסתר מהם.

המאבטחת המועסקת בקביעות בבית הספר היתה באותו יום בחופשת מחלה. לדבריה, "כשחזרתי למחרת לעבודה, סיפרה לי מורה בבית הספר: 'תפסתי את המאבטח שהחליף אותך מצלם תלמידות. ביקשתי ממנו את הנייד והוא לא הסכים לתת. רצתי למנהלת, היא לקחה ממנו את הנייד וראתה את התמונות'. מעבר לזה, המנהלת לא עשתה דבר", סיפרה המאבטחת. "הלכתי הביתה בהרגשה רעה ובהמשך", סיפרה, "לא יכולתי לישון בשקט. הגשתי תלונה במשטרה על האירוע ובנוסף דיברתי עם היועצת החינוכית של בית הספר והיא אמרה שמקרה כזה לא היה צריך לקרות".

כאשר נודע הדבר להורים, תמהו מדוע מקרה כזה לא הובא לידיעתם. הנהגת ההורים בבית הספר התכנסה והוציאה מיד הודעה להורים המוטרדים ובה תיאור העניינים. בהמשך, בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר (28.11) בבית הספר ובה נכחו מנהלת בית הספר ג'וסלין קורן, סגניתה מרגלית פנחסי, המורה אפרת מתיתיהו, נציגי ההורים, נציג מחברת האבטחה והמאבטח הקבועה הובהרו התמונה להורים: האירוע התקיים ב-11 בנובמבר. בזמן ההפסקה הגדולה של כיתות ו' וכיתות א', במגרש בו שהו בנים מכיתה ו' ששיחקו בכדור, מאבטח שהחליף את המאבטחת בשער מקווה,  נתפס על ידי המורה מתיתיהו, שחשדה בו כי הוא מצלם את הילדים. היא ביקשה ממנו את הטלפון וראתה בו שתי תמונות של ילדים ומחקה אותן במטרה למנוע ממנו לבצע בהן שימוש. המורה קראה מיד למנהלת בית הספר קורן וסיפרה לה על שאירע. המנהלת ביקשה מהמאבטח להכניס את הטלפון לכיס, התקשרה לחברת האבטחה וביקשה שייקחו אותו מיידית. כעבור מס' דקות אכן באו ולקחו את המאבטח.

נציג חברת האבטחה אמר כי הוא ערך למאבטח בירור במשרדו ואף בדק לו את הטלפון. כמו כן, ביצע ביקור פתע בביתו של המאבטח ובדק אם קיימים תכנים דומים במחשבו ולא מצא דבר.

בסיכום הפגישה ההורים הבהירו כי הם מצפים כי אירוע כזה ידווח להם עם קרות האירוע וכן כי הם מצפים שכל המורות והילדים יקבלו הסבר כיצד עליהם לנקות במקרה כזה, מה מותר ומה אסור. עוד דרשו ההורים כי בית הספר וחברת האבטחה יגישו תלונה במשטרה כנגד המאבטח. מנהלת בית הספר ציינה כי מן הראוי שהורים יפנו אליה תחילה בכל בעיה שמתעוררת.



למערכת "השקמה חולון" נודע כי הוגשה תלונה למשטרה מטעם בית הספר כנגד המאבטח. הורים רבים הדגישו כי הם סומכים את ידיהם על הנהלת בית הספר והמנהלת.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הנושא עדיין נמצא בבדיקה באגף הביטחון בעירייה ואולם כבר ידועים הפרטים הבאים: בבית ספר רביבים יש מאבטח ובודקת בטחונית קבועים. באותו היום הבודקת הבטחונית לא הגיעה לעבודה ובמקומה הוצב בודק בטחוני מחליף, שהיו לו את כל האישורים הנדרשים, כולל אישורי העדר עבירות מין. הבודק צילם את בית הספר ובזמן שעשה זאת ראתה אותו אחת המורות שביקשה לראות מה הוא צילם במגרש הספורט ומחקה לו את הצילום. למחרת הגיעה הבודקת חזרה לעבודה, שמעה מהמורה את הסיפור והחליטה על דעתה, מבלי שהיתה עדה, מבלי לערוך בירור ראשוני לאירוע וכן מבלי לעדכן את הקב"ט, להגיש תלונה במשטרה. משהוגשה התלונה, המשטרה בודקת אותה. על פניו נראה שמדובר באירוע שיצא מפרופורציה".

ממשטרת מרחב איילון נמסר: "התלונה התקבלה והתיק עדיין נמצא בחקירה".

תגובות

תגובה אחת
  1. מירי לזר

    כולם צריכים להודות למאבטחת שפעלה על פי חוק והודיעה מיד למשטרה ולא העמידה בניסיון לא את בית הספר, לא את חברת האבטחה ולא את הקב"ט. המשטרה תחקור ותגיע למסקנות. כך צריך להיות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר