בדרך לכיתה א'

רגע לפני הרישום לכיתה א' בחולון: כל הפרטים החשובים

כיצד רושמים את הילדים לכיתה א' ולצהרונים, כיצד בוחרים בית ספר והאם יש דרך לשנות את אזורי הרישום. כל הפרטים לתושבי חולון

פורסם בתאריך: 18.12.18 09:37

בתחילת החודש הבא (א', 7.1.19) יחל הרישום לכיתות א' בחולון ויימשך עד סוף החודש (א', 271.1.19). הרישום מתקיים באופן מקוון באתר העירייה ותהליך הרישום המקוון מתאפשר רק בתקופת הרישום.

מי אמור להירשם לשנת תש"פ? בהתאם לחוק לימוד חובה, חייבים כל ההורים שילדיהם נולדו בין התאריכים:  1.1.2013 (י“ט בטבת תשע“ג) ועד 31.12.2013 (כ“ח בטבת תשע“ד) ברישום ילדיהם לכיתה א'.

איך נרשמים?

נכנסים לקישור להרשמה שיתפרסם בדף זה בתקופת הרישום. מקלידים את מספר הזיהוי של התלמיד/ה וההורה. שימו לב במידה ופרטי התלמיד/ה או הכתובת אינה נכונים, מפסיקים את התהליך ומגיעים למרכז הרישום במינהל החינוך (ויצמן 61 חולון). בעת הפנייה יש להצטייד במסמכים הבאים: חוזה דירה, שובר תשלום ארנונה, תעודת זהות של שני ההורים עם כתובת מעודכנת. במידה שהפרטים נכונים ממשיכים בתהליך הרישום:

בוחרים את הזרם המבוקש: ממלכתי/ממלכתי-דתי/ממלכתי-חרדי/מוכש"ר. לאחר בחירת הזרם יופיע המוסד החינוכי אליו משויך התלמיד על פי כתובת המגורים. משלימים את הפרטים הנדרשים.

הרישום במינהל החינוך מיועד לתושבים חדשים או שעתידים לגור בחולון; לעוברים דירה בתוך העיר; לעולים חדשים תושבים ולתושבים המבקשים סיוע לביצוע הרישום.

בעירייה מציינים כי יש להגיע עם תעודת זהות מעודכנות של שני ההורים + צילום תעודות הזהות. בנוסף להצטייד במסמכים הדרושים בהתאם לצורך.

למעוניינים בבקשת העברה מבית ספר לבית ספר בעיר, תחילה יש להירשם לבית הספר אליו הופנה בנכם/בתכם ולאחר מכן יהיה ניתן להגיש בקשת העברה בצורה מקוונת. תשובות על כך יישלחו בדואר. ללא רישום לבית הספר, מציינים בעירייה, לא ניתן לדון בבקשת העברה.

לגבי אזורי רישום, העירייה שומרת לעצמה את הזכות להכניס שינויים בגבולות אזורי הרישום, בהתחשב ביכולת הקליטה של בית הספר ובהתאם לאישור משרד החינוך. בעירייה מציינים כי רישום כוזב הינו עבירה פלילית וכי אי מסירת פרטים נכונים ומדויקים על מקום המגורים הקבוע של התלמיד/ה תביא לביטול הרישום ולמיצוי כל הדרכים החוקיות המסורות בידי הרשות כנגד העבריינים.​

לגבי תלמידים המועמדים לאבחון מוכנות לכיתה א' בשירות הפסיכולוגי, באחריות ההורים להגיש בקשת רישום באתר העירייה במועד הרישום. במידה שהמלצת השירות הינה הישארות שנה נוספת בגן, באחריות ההורים להודיע על ביטול רישום וזאת על מנת לאפשר רישום בגן.



בתקופת הרישום ניתן להיעזר גם במזכירות בית הספר אליו מופנה בנכם/בתכם, בין השעות 08:00 – 13:00 – יש להגיע עם תעודת הזהות של שני ההורים ולרשות ההורים פועל גם מוקד טלפוני לתמיכה בתקופת הרישום. טל' 03-6008944.

רישום לצהרונים 

צהרון בית הספר הינו מסגרת חינוכית משלימה, שמטרתו לתת מענה להורים עובדים על ידי הארכת יום הלימודים כהמשך ישיר לבית הספר. מסגרת הצהרון כוללת שני חוגים שבועיים, ארוחת צהריים חמה, פעילות חברתית ערכית, פעילות העשרה במסגרת קייטנות בחגים – לוח החופשות והפעילות בחגים יפורסם בתחילת שנת הלימודים.

צהרון ביה"ס מיועד לילדי בית הספר בלבד ושנת שנת הפעילות בצהרונים תחל ב-1.09.19 ותסתיים ב 30.06.20  בהתאם להחלטת משרד החינוך. הצהרונים יפעלו בימים א'-ה' מתום הלימודים ועד השעה 16:30. בשביתות יפעל הצהרון החל מהיום השני (מוגבל ל- 10 ימי שביתה) בשעות 07:40-16:30.

הרישום לצהרון בית הספר מתבצע בקישור הייעודי שיתפרסם בדף זה כחלק מתהליך הרישום לכיתה א'. בעת הרישום יבקשו ההורים לסמן האם הם מעוניינים בצהרון. במידה שכן, יהיה עליהם ללחוץ על הקישור לרישום לצהרון והם יועברו להשלמת התהליך וביצוע התשלום באתר הרשת. הרישום מתקיים במקביל לרישום לכיתה א' (07.01.19-27.01.19) ורישום לאחר תאריכים אלו יתקיים במרכזים הקהילתיים והינו על בסיס מקום פנוי בלבד. מחיר הצהרון והסבסוד מותנה באישור מתווה ניצנים של משרד החינוך ויפורסם עד למועד פתיחת הרישום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר