צילום: אבי שמעון

פרידה מרגשת מהמורה אסתי בראון שגידלה דורות של מוזיקאים ויוצרים

המורה המיתולוגית מקריית שרת שרבים מבוגריה השתלבו בלהקות הצבאיות ובתעשיית המוזיקה, פרשה בערב מרגש במיוחד

פורסם בתאריך: 18.12.18 11:16

מורים, תלמידים ותושבים רבים נפרדו אמש (שני) מרכזת המוזיקה המיתולוגית, אסתי בראון, שגידלה דורות של תלמידים, רבים מהם השתלבו בלהקות צבאיות ובתעשיית המוזיקה ושומרים איתה על קשר חם במהלך כל השנים.



ערב הפרידה המרגש מהמורה בראון התקיים בתיכון קריית שרת, בהשתתפות ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר, מנהלת בית הספר, טלי דרור, מנהלי בית הספר בעבר ישראל כץ ורותי אנזל, מורים, תלמידים, בהם גם תלמידים לשעבר ששמרו על קשר עם המורה. בתוכנית האמנותית הופיעו בוגרי המגמה, המוזיקאים טל שגב ואוהד חיטמן.

את הערב פתח ששון איחל לבראון בהצלחה, והודה לה על השנים הרבות שבהן פעלה לטובת בית הספר והעיר. ששון לא שכח את התלמידים, איחל להם בהצלחה והוסיף כי הוא בטוח ששמה הטוב של המגמה יוסיף ללכת לפניה.

בראון עבדה בבית הספר השש-שנתי קריית שרת 25 שנה ושימשה כרכזת החינוך החברתי. לפני כ-20 שנה היא מונתה לרכזת מגמת המוזיקה, לאחראית על טקסי בית ספר ולחברת הנהלה. במסגרת תפקידה היא הובילה את טקס יום הזיכרון העירוני ואת הטקס העירוני לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל וכן טקסים רבים נוספים, שבהם הופיעו תלמידי המגמה. גם בטקסים ארציים ובנילאומיים, בהם טקס יום השואה, שהתקיים בוילה ואנזה בברלין, במסגרת משלחת עירונית של ניצולי שואה, וכן בבתי אבות ובבתי חולים הופיעו תלמדיה של בראון בניצוחה.

כמו כן, זכתה בראון זכתה פעמיים בתואר "אשת חינוך מצטיינת" מטעם עיריית חולון והיא עומדת מאחורי הפיכתה של מגמת המוזיקה למגמה מובילה ופורצת דרך שאף קיבלה את הכרת משרד החינוך על היותה מגמה ייחודית.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר