shutterstock
shutterstock

תלונה במשטרה: המנקה בבית הספר ביצע מעשה מגונה בתלמיד

הורים מודאגים: פועל הניקיון, שנכנס עם תלמיד כיתה ב' לשירותים, ממשיך לעבוד בבית הספר למרות החשדות הכבדים

פורסם בתאריך: 2.1.19 13:58

באחד מבתי הספר היסודיים בחולון יש לא מעט הורים מודאגים. זאת, לאחר שאם לתלמיד הגישה תלונה במשטרה נגד פועל הניקיון בטענה כי ביצע מעשה מוגנה בבנה, תלמיד כיתה ב' בבית הספר.

ההורים מספרים כי ביום שלישי שעבר, בשעה שחיכה בחצר בית הספר לאחותו הגדולה, תלמידת כיתה ג', שהיתה באותו זמן בחוג, ביקש הילד להתפנות לשירותים. פועל הניקיון בבית הספר, שקודם לכן שיחק עם הילד במגרש הכדורגל, ליווה אותו לחדר השירותים.

כאשר יצא הילד, בן שבע, מהשירותים בליווי עובד הניקיון, סיימה אחותו את פעילותה בחוג והם צעדו יחדיו לביתם. בדרכם הביתה סיפר הילד לאחותו על מה שאירע בשירותים, והיא דיווחה על כך להורים. בעקבות זאת, הגישו הורי התלמיד תלונה למשטרה נגד פועל הניקיון בטענה כי ביצע בילדם מעשה מגונה בחדר השירותים. כעת, הורים לתלמידים בבית הספר מבקשים לדעת מדוע המקרה הוסתר מהם ומדוע המנקה עדיין עובד בבית הספר ובקרבת ילדים. מנגד, גורמים בהנהלת בית הספר טוענים שהעובד בסך הכל ליווה את הילד לשירותים.



ככל הידוע, הנהלת בית הספר לא נקטה עדיין בצעדים כלשהם כלפי עובד הניקיון וההורים הביעו תמיהה, כיצד אותו עובד ממשיך לעבוד בבית הספר כאשר מופנים כלפיו חשדות כבדים.

ל"השקמה חולון" נודע כי לפני כחודשיים אירע מקרה אלימות שבו היה מעורב מדריך בחוג בבית הספר וכי ההורים פתחו במחאה "עד שהמדריך סולק מבית הספר".

"לא ייתכן שנבנית כאן חומת שתיקה גם מצד הנהגת ההורים וגם מצד הנהלת בית הספר", אומרת אחת האמהות שילדיה לומדים בבית הספר. "במקום לספר להורים ולשתף אותם, הסיפור מושתק וזה חמור מאוד בעיניי".

אב שבנו לומד מספר שנים בבית הספר מספר כי הוא מכיר את עובד הניקיון ומשוכנע ש"כוונותיו בוודאי היו טובות. לא יהיה במקרה הזה כלום. המנקה הוא איש טוב שההורים סומכים עליו ואני בטוח שזה ייגמר בלא כלום".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שמטופל במקצועיות וברגישות בידי הגורמים הרלוונטיים בעירייה. הילדים לא נחשפים למנקה, כיוון שהוא מגיע לבית הספר בשעות הערב בלבד".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם הגשת התלונה, פתחה משטרת ישראל בחקירה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תחקור את המקרה ביסודיות ותבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר