מימין לשמאל, דפנה ברוורמן, מוטי ששון, אילנית ארואטי ואוריין. צילום: מרכז גרנות

ראש העיר הבטיח לאוריין: "אלווה אותך ביום הראשון בבית הספר"

האירוע המרגש שלא הותיר אף עין יבשה: מסיבת יום הולדת לאוריין בת למשפחה חד הורית בהפקה משותפת של מרכז גרנות ומעגל נשים חולון

פורסם בתאריך: 3.1.19 13:00

ראש עיריית חולון מוטי ששון פינה מזמנו והגיע השבוע לחגיגת יום ההולדת של אוריין בת החמש, ילדה למשפחה חד הורית, שחגגה עם כל ילדי הגן שלה ועם האורח המכובד. לקיום האירוע חברו יחד נשות ארגון מרכז גרנות ונשות מעגל נשים חולון, בראשותה של אילנית ארואטי, ויחד הפיקו מסיבה שמחה ומרגשת שאוריין בוודאי לא תשכח.

"לפני כחודש פנתה למרכז גרנות אמה של אוריין בבקשה לקיים לה מסיבת יום הולדת", מספרת דפנה ברוורמן, מנהלת מחלקת פילנתרופיה במיזם הארגונים שינובר גרופ. "אנחנו במרכז גרנות תומכים באמהות ובמשפחות חד הוריות, באותן נשים שעברו אלימות במשפחה ומחוצה לה. אנו עושים כל מאמץ לעזור בסיוע לטווח ארוך. שמענו את הסיפור ואת הבקשה ונעתרנו מיידית לקיים את האירוע המרגש הזה. אני מודה אישית לאילנית ארואטי, יו"ר מעגל נשים חולון ולראש העיר שנענה להזמנה וכיבד אותנו בנוכחותו. היה ממש מרגש לראות את אוריין המקסימה שמחה ונרגשת. מרכז גרנות ימשיך ויסייע לה בכל מה שיידרש".



ראש העיר מוטי ששון בירך את אוריין במזל טוב וגם העניק הבטחה מרגשת: הוא יהיה זה שילווה אותה בתחילת שנת הלימודים הבאה ביום הראשון ללימודים בכניסתה לכיתה א'. בהמשך, הודה ששון למרכז גרנות ולמעגל נשים חולון על הרעיון, היוזמה והביצוע.

 

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומי

    מוטי ששון תותח, הדבר הכי טוב שקרה לחולון מאז העברת אזור התעשיה מאזור

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר