לאחר שהסטודנטים הפגינו מול משרד נשיא HIT: הסמסטר יוארך

לאחר ששנת הלימודים במכון הטכנולוגי HIT חולון נפתחה באיחור בשל שביתת המרצים, הגיע היום תורם של הסטודנטים למחות על מה שהם מכנים "ברדק"

פורסם בתאריך: 10.1.19 16:43

לאחר ששנת הלימודים במכון הטכנולוגי HIT חולון נפתחה באיחור של חמישה שבועות בשל שביתת המרצים, הגיע היום תורם של הסטודנטים למחות על המצב הקיים. קבוצת סטודנטים פנתה היום לנשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב בבקשה לברר סופית את מועדי סיום הסמסטר. אבל יש בשורות הטובות: הסמסטר יוארך ונקבע לוח בחינות חדש.

HIT מכון טכנולוגי חולון הוא מכון אקדמי מתוקצב, השוכן בחולון ועוסק בהוראה ומחקר בתחומי מדעים, מתמטיקה שימושית, הנדסה, טכנולוגיות למידה, ניהול טכנולוגיה ועיצוב. המכון הוא מוסד אקדמי ציבורי, עצמאי, ונכון לשנת הלימודים הנוכחית לומדים בו 4,263 סטודנטים לתואר ראשון ולתואר שני וכ-600 סטודנטים במכינות הקדם-אקדמאיות.

לטענת הסטודנטים, הסמסטר שהתחיל באיחור של מספר שבועות עומד להסתיים, אלה שיש כאוס ואי ודאות לגבי מועד סיומו וכאשר הם פונים למרצים לברר מהו למשל מועד הגשת העבודות, הם מקבלים תשובות שונות ממרצים שונים. "לכל מרצה יש תשובה אחרת בעניין ואנחנו הסטודנטים נופלים בין הכסאות", טענו הבוקר, "שילמנו סכום נכבד על שנה אקדמאית, עלינו להגיש עבודות ולסיים פרויקטים אבל אף אחד לא נותן לנו תשובות מתי להגיש את העבודות והאם ניתנות דחיות לדוגמה. זה ממש ברדק, זה לא בית ספר תיכון וככה לא מנהלים מכללה", הם טוענים.



"מה שקורה עכשיו הוא שהבת שלי שלומדת שם לא יודעת מה קורה", אומר אב לסטודנטית במכון. "אין סנכרון מערכתי. חלק מהמרצים אומרים שהסמסטר מסתיים בעוד שלושה שבועות כי השנה התחילה באיחור, מרצים אחרים טוענים שהסמסטר מסתיים כפי שמצוין בחוברת הלימודים, יש בלגאן במועדי הגשת העבודות והמבחנים. לכן, הסטודנטים ואיתם הבת שלי הגיעו היום לנשיא האוניברסיטה ועמדו מחוץ לדלתו כדי שייתן להם תשובה חד משמעית מה עושים. הם בצדק מבקשים תשובות".

מהנהלת המכון נמסר: "הסטודנטים קיבלו תשובות, היתה פגישה עם כל המחזורים, אחר כך היתה פגישה באודיטוריום עם כל ראשי המחלקות וניתנו תשובות מסודרות להכל. הסמסטר מסתיים ב-8.2 במקום ב-20.1. הוא התארך בשלושה שבועות כדי לפצות על הזמן שהסטודנטים הפסידו. בנוסף, יצא לוח מבחנים חדש שפורסם ולכל מחלקה נקבע לוח חדש של הגשת העבודות והפרויקטים כדי שיוכלו להגיש את החומר כראוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המרצים לא ילמדו חינם. מה שהנשיא הבטיח לא מחזיק מים, כי הוא דורש שהמרצים יתנדבו ללמד עוד 3 שבועות, ללא שכר. אף מרצה לא מסכים ולא יסכים לכך. מדובר בזריעת חול בעייני הסטודנטים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר