אולם ספורט. אילוסטרציה

הורי "גולדטק" לעירייה: "אל תיקחו את אולם הספורט שלנו"

אולם הספורט בבית הספר הסמוך למרכז גולדה עומד לשנות את ייעודו לטובת מיזם טכנולוגי של עיריית חולון וההורים מתנגדים. העירייה: "מנכ"ל העירייה ייפגש עם ההורים"

פורסם בתאריך: 17.1.19 15:44

הורים בבית ספר גולדטק מוחים כל כך שאולם הספורט בבית הספר עומד לשנות את ייעודו לטובת מיזם טכנולוגי של עיריית חולון וכתוצאה מכך לילדיהם לא יהיה היכן להתאמן ולא יהיה גם מקום לבית הספר לטובת טקסים, מסיבות ועוד.

"נודע לנו  שמרכז גולדה הולך להסב את ייעודו למרכז טכנולוגי היי-טקי ולא ישמש את בית הספר כאולם ספורט. רוצים לקחת את אולם הספורט שלנו לטובת מיזם מגלומני ושכחו שיש פה ילדים שצריכים להתאמן באולם", טוענים ההורים ומוסיפים: "חשוב לנו להדגיש שהיוזמה שמקדמת העירייה חשובה ומבורכת בעולם המשתנה ובעידן הטכנולוגי, אך בראייתנו ההורים, יותר חשובה בריאות ילדינו על ידי חינוך לאורח חיים בריא ועשיית ספורט".

עוד מציינים ההורים כי מרכז גולדה משמש בנוסף לשיעורי החינוך הגופני, המתקיימים לאורך כל שעות היום, לפעילויות נוספות כגון: ימי שיא, טקסים ומסיבות סוף שנה לבוגרים. "בית ספר גולדטק הוא בית ספר צומח שמונה למעלה מ-520 תלמידים ובשנים הבאות צפוי לגדול במאות תלמידים נוספים שיצטרכו מקום ייעודי לחינוך גופני ואירועים בית ספריים רבי משתתפים", הם מציינים. "איננו מבינים מדוע אנו צריכים לשמוע על המהלך דרך גורמים לא רשמיים ולא דרך שיח פורה ומשתף כפי שנעשה בעבר. כמו כן, לא נסכים לביטול אולם הספורט במצוקה הקיימת היום בבתי הספר היסודי והכנסת בית ספר גולדטק לרשימת בתי הספר שאין להם אולם ספורט. מאיפה נולדה המחשבה להרוס משהו חי, נושם ופועל ולייעד אותו למשהו שונה? לעייריה יש מספיק מקומות אחרים להסב ולקדם את הפרויקט המתוכנן מבלי לפגוע באופן ישיר בילדי בית הספר".



ההורים מבקשים לציין כי "לא נקבל שום החלטה חד צדדית מצד העירייה לשינוי ייעוד אולם הספורט גולדה, ועד שלא יתקיים שיח פורה ופתוח אנו מודיעים שביום הבאת הדחפורים והמהנדסים, אנחנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו ונעצור את הלימודים וכל ההתחייבויות שלכם מול אותם גורמים תיעצר בדיונים משפטיים. בימים אלה אנו בוחנים את מפרט בתי הספר ואת האפשרויות מול משרד החינוך וגורמים משפטיים אחרים

צר לנו שזאת הפעם הראשונה שלא נשמרה תרבות השיח ועל שאבדה השקיפות שהנהיגה מנהלת החינוך הקודמת וששמים אותנו ההורים בצד ולא מתחשבים בדעתנו ובטובת ילדינו", הם מסכמים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעיריית חולון מודעים לחששם של ההורים וכבר נקבעה פגישה עם נציגות ההורים אצל מנכ"ל העירייה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר