המכון הטכנולוגי HIT חולון
המכון הטכנולוגי HIT חולון

טינדר, גירסת הסטודנטים: האפליקציה שמוצאת שותפים ללימודים

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי HIT חולון פיתחו אפליקציה מתקדמת לסטודנטים שמחפשים שותפים ללמידה

פורסם בתאריך: 20.1.19 12:59

מי לא ניסה לחפש את השותף האידיאלי ללמידה שחולק איתך אותם מקצועות, אותם הקשיים ונמצא קרוב אליך? את הבעיה הזאת בא לפתור אפליקציית StudyBuddy  שעושה את החיפוש אחרי שותפים ללמידה והופכת את חייהם של סטודנטים רבים לקלים יותר. 

את האפליקציה פיתחו מקס פלדמן ונופר רשף , סטודנטים למדעי המחשב (B.Sc.), כפרויקט במסגרת מיזם "מערך פרויקטים" של הפקולטה למדעים מדויקים ב-HIT, המכון הטכנולוגי בחולון. מנחה הפרויקט הוא ערן קצב, מומחה לפיתוח אפליקציות בסביבת אנדרואיד.

האפליקציה נותנת פלטפורמה לחיפוש שותפים וקבוצות למידה ומאפשרת התאמה מדויקת על פי קריטריונים שנותן המשתמש. הסטודנטים בוחרים שותפים על ידי חיפוש בקירבת מקום, קורסים משותפים, יצירת קבוצות ייעודיות ללימודים במקצוע מסוים ועוד.

באפליקציה יש אפשרות להזנת רמת הבקיאות של סטודנט בנושא מסוים, כדי למצוא שותף למידה מתאים שיוכל להפרות את הלמידה בצורה מיטבית. 

נופר רשף, ממפתחי האפליקציה: "כסטודנטים נתקלנו בבעיה למצוא שותפים ללמידה. לא תמיד החברים הטובים מהקורס הם אלה שטוב ללמוד איתם. הם גרים רחוק או שהקשיים שלהם בלימודים לא דומים לדברים שאנו רוצה לחזק. לכן פיתחנו את StudyBuddy".

מהמכון נמסר כי "נשיא המכון הביע עניין רב באפליקציה וכיום עובדים על האופציה להעניק אפשרות לקהל הסטודנטים ב-HIT להשתמש בה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר