הילדות נשארות בבית. אילוסטרציה: שאטרסטוק
הילדות נשארות בבית. אילוסטרציה: שאטרסטוק

הורים יוצאים להפגנת מחאה: "ההנהלה לא יודעת להתמודד עם אלימות"

בעקבות סיפורה של תלמידת בית הספר הסובלת מאלימות מתמשכת, שהובא ב"השקמה חולון", החליטה קבוצת הורים מבית הספר לצאת בהפגנת מחאה. העירייה: "לצערנו, ההורים שמו להם למטרה להוציא את התלמיד מבית הספר ולהוקיע אותו"

פורסם בתאריך: 17.2.19 20:06

בעקבות הידיעה  "בתי חוטפת כל יום בבית הספר ואיש אינו עושה דבר", שהתפרסמה בשבוע שעבר ב"השקמה-חולון", החליטה קבוצת הורים מבית ספר יסודי בעיר לצאת בהפגנת מחאה.

ההורים, שקיבלו את אישור המשטרה לקיום ההפגנה ביום חמישי הקרוב, יצאו בהודעה ברשתות החברתיות הקוראת להורים, חברים, אחים ו"כל מי שהכתבה נגעה לליבו", להצטרף להפגנה ביום חמישי, בשעה 08:30 בבוקר, להפגנה מול בית הספר – די לאלימות ולקלות הראש של משרד החינוך".



בידיעה טען אב לתלמידת כיתה ג' בחולון כיצד בתו חוזרת מבית הספר כל יום מוכה וחבולה והפכה לשק החבטות של לתמיד כיתתה. "ואף אחד לא לוקח אחריות", טען האב, "ההורים האחרים פוחדים לצאת נגד הוריו של הילד האלים אבל אני החלטתי לצאת למלחמה", האב סיפר כיצד הוא עשה הכל כדי להפסיק את האלימות כלפי בתו: לטענתו הוא פנה למורה, ליועצת, למנהלת, למינהל החינוך בעירייה ואפילו למשרד החינוך ועדיין הילד המכה ממשיך ללמוד בכיתה.

בשיחה עם האב היום (ראשון) הוא סיפר בתו עדיין נשארת בבית ולא מגיעה ללימודים, משום שטרם נמצא תרון לבעיית האלימות. לאב הצטרפו הורים נוספים מהכיתה ומהשכבה שמגנים את האלימות בבית הספר ומבקשים שהמערכת תיתן פתרונות לאלימות השוררת בבית הספר. "ההנהלה לא יודעת להתמודד עם אלימות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בבית ספר אין כל אלימות חריגה וכל אירוע נבדק ביסודיות ומטופל במקצועיות ובאחריות. לצערנו, ההורים שמו להם למטרה להוציא את התלמיד מבית הספר ולהוקיע אותו ובכך נעשה לו עוול גדול. הילד מטופל בכל הערוצים האפשריים במערכת החינוך".

מוועד ההורים של בית הספר כצנלסון נמסר: "ההפגנה המדוברת לא נעשתה בתיאום ושיתוף עימנו. אנו לא מאמינים שזו הדרך להידברות. לא ניתן במה על גבם של ילדינו לצורך הפעלת מנופי לחץ כלפי בית הספר. בית הספר פועל ויפעל לצורך השראת אקלים לימודי וחינוכי מיטבי וגם במקרים חריגים נותנים טיפול מלא. יחד עם זאת, עלינו לתת מענה לכלל ההורים לשמוע את כל הצדדים ולאפשר אווירה טובה ומכבדת על מנת להגיע לפתרון הטוב ביותר עבור כל הילדים, בלי יוצא מן הכלל. פתרונות ל'קלות הראש של משרד החינוך' יש לדרוש מול משרד החינוך ולא מול תלמידים שלא מבינים על מה ולמה צועקים ומפגינים במקום שאמור להיות שליו ורגוע ולתת להם את הביטחון המלא בבית ספרם. אנו מזמינים את כל מי שמעוניין להטיב את האקלים הבית ספרי לפעול יחד עם ההורים ובית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר