רס"ב פרחי. "היענות גדולה"
רס"ב פרחי. "היענות גדולה"

משטרת ישראל הקימה תנועת נוער חדשה בחולון

את הפרויקט מוביל רס"ב חיים פרחי, שמסביר: "המטרה היא אינה לגייס מתנדבים או שוטרים אלא להקנות נורמות של ציות לחוק"

פורסם בתאריך: 24.2.19 13:46

סכנות באינטרנט, רכיבה זהירה באופניים חשמליים, שיימינג ברשתות חברתיות ועוד נושאים רלבנטיים לבני נוער הם נושאי ההרצאות להן זוכים בני נוער מחולון במסגרת פרויקט "שחקים", מיזם חדש שמשטרת ישראל – מרחב איילון יזמו למען נערים ונערות מבתי ספר בחולון. בנוסף לפעילות ההסברה, המיזם מערב גם פעילות חברתית בקהילה כגון סיוע לקשישים.

פרויקט "שחקים" פעל בהצלחה כפיילוט בחמישה ישובים ולאחר שנה הוא הורחב ל-30 ישובים וביניהם אזור וחולון. את הפרויקט מוביל רס"ב חיים פרחי המשרת כ-25 שנה במשטרת ישראל וכמש"ק הישוב אזור.

מדובר למעשה בתנועת נוער חדשה ששמה לה למטרה את תחום ההתנדבות והעזרה לקהילה. המחזור הראשון של הפרויקט יסתיים בעוד מספר חודשים כאשר 30 תלמידים בוגרי כיתות י' ישמשו כחונכים לשכבה הבאה. במסגרת הרצאות בפרויקט נחשפו בני הנוער לנושאים בוערים לגילם כגון שיימינג ברשתות חברתיות או רכיבה באופניים ובהמשך יצאו לפעילויות התנדבותיות בקהילה.

צפו בפעילות בני הנוער בפרויקט "שחקים" (סרטון באדיבות משטרת ישראל): 



רס"ב פרחי, שלו מסייעת הסטודנטית עדי, מספר כי לאחר יום החשיפה לפרויקט בבית הספר אורט חולון נרשמו אליו עשרות מועמדים, מתוכם נבחרו כ-30 חניכים. "המטרה היא אינה לגייסם כמתנדבים או כשוטרים", מציין פרחי, "אלא להקנות להם ערכים ונורמות של ציות לחוק, שיכירו את עבודת המשטרה ואת השוטרים. בנוסף יעברו החניכים הכשרה שתאפשר להם לשמש כמדריכים בפרויקט בשנת הלימודים הבאה. עקב ההיענות הגבוהה של התלמידים, אנחנו מתכוונים לפתוח בקרוב קבוצה נוספת בחולון".

פחי מבקש לציין את הירתמותה של המועצה המקומית באזור וכן את בית ספר אורט שמסייעים לפרויקט ואומר כי "הפרויקט הוא חשוב. העזרה והנתינה של בני הנוער ושיתוף הפעולה עם משטרת ישראל הם דבר מבורך ונקווה שהמיזם יימשך עוד שנים רבות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר