תיכון עתידים חולון
תיכון עתידים חולון

הנהלת תיכון עתידים תחזיר להורים כספים ששילמו לבית הספר

הנהלת בית הספר רצתה לעשות שימוש ביתרות כספי תשלומי ההורים של שנת הלימודים הקודמת, ועד ההורים נלחם וההורים יזוכו

פורסם בתאריך: 4.3.19 12:36

הנהלת בית הספר עתידים בחולון תחזיר להורים את עודפי הכספים על תשלומי הורים משנת הלימודים הקודמת. כך נמסר על ידי יו"ר הנהגת תיכון עתידים, אלי אלשייך.

במכתב שהוציא היום (שני) יו"ר הנהגת תיכון עתידים, אלי אלשייך, אל נציגי ועד ההורים בתיכון, הוא כותב כי "בתאריך 27.2.19, תם הדיון של ועדת הכספים בנושא תשלומי הורים ויתרות כספים תשע"ח". אלשייך מציין במכתבו כי בתחילת שנת הלימודים הנוכחית היתה יתרה של כספי הורים משנה קודמת וכי הנהלת בית הספר טענה שכספים אלה חייבים לעבור לשנה הנוכחית. אלא שוועדת הכספים לא קיבלה את טענת ההנהלה ובעקבות זאת נעשתה פנייה אל מינהל החינוך לבירור הנושא מול המפקחת ומנהל על יסודי, יוסי בייר.

בהמשך מפרט אלשייך כיצד הנהלת בית הספר נקראה לבירור הנושא והוחלט כי הכספים הללו הם באחריות ועדת הכספים וכי יש להחזירם להורים. "אני חייב לציין", כותב אלשייך לנציגי ההורים, "כי הוועדה נלחמה על כספי ההורים ודרשה זיכוי… לאחר דיון סוער בנוכחות הוועדה, יוסי בייר והנהלת בית הספר הוחלט כי כספים אלה יוחזרו להורים ולא ניתן להעביר אותם לשנה הנוכחית".



בשבוע הקרוב, אומר אלשייך, תצא הודעה מסודרת של הנהלת בית הספר וועדת הכספים על הסכום שבו יזוכו ההורים. כרטיס הזיכוי יתקבל בתחילת השנה הבאה בתשלומי ההורים. שכבה ז' לא תזוכה כלל אלא רק שכבות ח'-י"ב והורים שלא שילמו בכלל לא יקבלו  זיכוי כמו גם הורים שקיבלו הנחות בכרטיס.

אלשייך מבקש לציין כי הוא "גאה בחברי הוועדה – הגזבר אורן חג'ג, אורלי גורנ'ו וגלית, נציגת שכבה י"א – שטרחו ועמלו ימים ולילות מאחורי הקלעים להחזרת הכספים שלכם".

יו"ר המשמר החברתי בחולון, ליאורה פור, אמרה בתגובה: "דו"ח מבקר העירייה אמיתי ונכון. יש חברי הנהגת הורים שמתכחשים לו ויש שלא – כמו אלי אלשייך שעשה עבודתו נאמנה כלפי ההורים והוא מהווה דוגמה ומופת כיצד ועד הורים צריך להתנהל. אני קוראת מכאן לשאר היו"רים בבתי הספר לדאוג שישיבו את יתרות הכספים להורים זו חובתכם".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מתבייש ומתייבש

    זאת אומרת שאם הבן שלי בכיתה י"ב אז כספים שנגבו ממני שהיו ללא שימוש עוד כשהיה בכיתה י" א לעולם לא יחזרו אלי.
    תקלטו את החוצפה של הועד הזה שמתגאה בעצמו,
    נותנים קופונים להורים ובינתיים משתמשים בכסף חופשי חופשי.
    זה ועד הורים?

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר