תחרות משלוחי מנות. אילוסטרציה: shutterstock.com/ maglara
תחרות משלוחי מנות. אילוסטרציה: shutterstock.com/ maglara

רוצים להשתתף בפעילות לפורים? שלמו לבית הספר

בית הספר בחולון התנה השתתפות תלמידים בפעילות תמורת תשלום, בניגוד לחוזר מנכ"ל משרד החינוך. יו"ר ועד ההורים: "הכספים הולכים לתרומות וכל אחד מתנהל על פי רצונו החופשי". העירייה: "בית הספר מחנך לערכי הנתינה ואהבת האדם והוא מיישם אותם הלכה למעשה"

פורסם בתאריך: 6.3.19 13:42

בית הספר בחולון התנה השתתפות תלמידים בפעילות תמורת תשלום, בניגוד לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.

אתמול (שלישי) התקיים הפנינג פורים בבית ספר היסודי משה שרת בחולון ובו הותנתה פעילות תמורת תשלום של חמישה שקלים להשתתפות במירוץ להכנת משלוחי מנות, בניגוד להוראות חוזר מנכ"ל משד החינוך שבו מצוין במפורש כי אסור לקחת כספים בנוסף לתשלומי ההורים המאושרים על ידי משרד החינוך.

ל"השקמה חולון" הגיע מידע כי מנהלת בית הספר סיפרה להורים דרך מערכת העברת הודעות, כי בהפנינג יהיה מסלול מיוחד של הכנת משלוחי מנות אשר יכלול משימות שונות שיצטרכו לעבור עם הילדים וכל זאת בעלות של חמישה שקלים למשתתף, כאשר המנצחים יקבלו פרסים, וכי הורה וילד המעוניינים להשתתף יעדכנו אותה.



יו"ר ועד ההורים בבית הספר משה שרת, יוסי שילוח, מסר: "זה קשקוש ביצים. העניין מאוד פשוט, אף ילד לא שילם שום דבר, המנהלת לא גובה שום דבר ויש לנו מנהלת מדהימה. אנחנו עובדים רק על פי תקנונים, הכל מנוהל ביחד ובשיתוף פעולה מלא. כולם שותפים, בית הספר שלנו שקוף ופתוח והכל מנוהל בצורה טובה ביותר. הפנינג אנחנו עושים כל שנה, רוב הכספים הולכים לתרומות ובית ספר שלנו הוא קהילתי ומגיעים הרבה מאוד אנשים בשכונה ואף אחד לא גבה מאף אחד שום דבר, כל אחד מתנהל מרצונו החופשי".

עיריית חולון נמסר בתגובה: "בית הספר משה שרת חרט על דגלו להיות בית ספר שמחנך לערכי הנתינה ואהבת האדם והוא מיישם אותם הלכה למעשה. בכל שנה, לפני פורים, מקיים בית הספר אירוע שכל הכנסותיו מועברות לרווחת משפחות נזקקות. מדובר באירוע קהילתי, למען הקהילה, כאשר בכסף שנאסף קונה הנהגת ההורים מוצרי מזון (לפני חג הפסח) שנארזים לחבילות שמחולקות למשפחות נזקקות בבית הספר, ויתר החבילות מחולקות למשפחות נזקקות אחרות בעיר. כל התחנות באירוע הופעלו בידי מתנדבים, בהם אנשי מקצוע מתחומים שונים (למשל: מאפרים, צלמי מגנטים וכו') וכן הורים, תלמידים, מורים וצוות עובדי בית הספר. אנשים רבים בקהילה תרמו ממתקים, תחפושות, מכשירים להכנת מזון (דוגמת פופקורן, שערות סבתא, ופל בלגי), הורי בית הספר אפו עוגות וכמו כן, נתרמו כרטיסים למשחק כדורסל של הפועל חולון וארוחות בוקר ב'קפה גן סיפור', כל אלה נמכרו בסכום סמלי של שקל עד חמישה שקלים".

עוד נמסר מעיריית חולון כי "המשחק 'המרוץ למשלוח המנות' עלה חמישה שקלים להורה ולילד ומי שרצה השתתף בו, כאשר הפרס למקום הראשון היה זוג כרטיסי כניסה לסרט. שאר המתמודדים קיבלו שובר של חמישה שקלים למימוש בתחנות או בדוכני המזון. ביום חמישי בשבוע הבא יתארחו בבית הספר תלמידים מעוטף עזה, וכל משלוחי המנות שהוכנו יינתנו להם".

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב, כל כך עצוב שהורים מתוך ביה"ס עושים הכל כדי להתנגח בעשייה למען מטרה חשובה, פעם אחרי פעם.
    כנראה שממש כואב לראות שביה"ס מייצר פעילות קהילתית ועוסק רבות למען תרומה לקהילה.
    נמאס כבר שמנסים למצוא רק את הרע בכל טוב.
    למי שקשה להיות חלק מהקהילה של ביה"ס מוזמן באהבה לעזוב אותה.
    הלוואי שתמיד נהיה בצד שנותן ונדע רק בשורות טובות.
    חג שמח לכולם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב, כל כך עצוב שהורים מתוך ביה"ס עושים הכל כדי להתנגח בעשייה למען מטרה חשובה.
    ביה"ס עושה הרבה פעילויות למען הקהילה וחבל שלמישהו זה איכשהו תמיד מפריע.
    לא רוצים לקחת חלק, לא חייבים.
    חבל שיצאה כתבה כזו, שמטרתה להכפיש ולהפוך אירוע קהילתי חשוב למשהו כ"כ שלילי.
    הלוואי שתמיד נהיה בצד שנותן ונדע רק בשורות טובות.
    תחשבו טוב, יהיה טוב.
    חג שמח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר