סטודנטיות ביום הפתוח. צילום: מכללת תלפיות
סטודנטיות ביום הפתוח. צילום: מכללת תלפיות

לימוד בחדר בריחה? יש דבר כזה במכללת תלפיות לחינוך בחולון

מכללת תלפיות, המכללה האקדמית לחינוך בחולון, קיימה בשבוע שעבר יום פתוח למתעניינות בתואר ראשון בחינוך ובו הוצגו חידושים בתחום ההוראה לסטודנטיות לעתיד

פורסם בתאריך: 12.3.19 14:34

מכללת תלפיות, המכללה האקדמית לחינוך בחולון, קיימה בשבוע שעבר יום פתוח למתעניינות בתואר ראשון בחינוך. היום הפתוח השנה התמקד בנושא "חדשנות בחינוך" והמרצים במסלולים השונים הציגו בו את החידושים בתחום כפי שהם באים לידי ביטוי בתכניות הלימוד החדשניות שבמכללה.

במהלך האירוע נערכה במה פתוחה בסגנון הרצאות TED, בהן הוצגו החידושים השונים בתחום ההוראה באמצעות הדגמות לסטודנטיות לעתיד. מרצי המכללה הרצו במגוון נושאי חינוך מתקדם: ד"ר איליין חוטר שוחחה על חדשנות טכנולוגית, ד"ר שלומית זילברנגל הסבירה על שילוב מחשוב ושימוש באייפדים בחינוך המיוחד, ד"ר אבינועם דורון הדגים את אופן השימוש ברובוטיקה במערכת החינוך ושירלי כהן הציגה את נושא השימוש בחדרי בריחה בחינוך. במקביל התקיימו מיצגים של החידושים הטכנולוגיים אותם משלבת המכללה בשיטות ההוראה והמחלקות השונות.



ראש מכללת תלפיות, בנימין בהגון: "להיות מורה, איש חינוך, בדור שלנו זה להיות מנצח על תזמורת חינוכית, כזו שעושה דברים אחרת. להתחדש ולערער על הדרכים המקובלות ולהמציא מחדש את כללי המשחק. בתלפיות סגל ההוראה האקדמי והסטודנטיות מפתחים ומיישמים מודלים חינוכיים חדשניים, ומוכשרים על מנת להנחיל זאת גם לדור העתיד".

ההרשמה לתואר ראשון הינה בעיצומה בימים אלה והמקדימות להירשם זוכות להנחה בדמי הרישום.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר