החבילות לחיילים מילדי בית הספר ביאליק
החבילות לחיילים מילדי בית הספר ביאליק

ב"ביאליק" בחולון מוקירים תודה ולא שוכחים את החיילים בפורים

משלוחי מנות, מכתבים, חבילות והרבה תודות לחיילי צה''ל - יום שכולו נתינה לחיילים בבסיסים מרוחקים נערך בבית הספר ביאליק בחולון

פורסם בתאריך: 18.3.19 16:00

אירוע מיוחד ומרגש נערך היום (ב') בבית ספר ביאליק בחולון כאשר הלימודים זזו קצת הצידה לטובת יום שכולו הענקת משלוחי מנות, מכתבים והכרת תודה לחיילי צה"ל. תלמידי כיתות א' עד ו' התגייסו ליום אחד עבור חיילי צה"ל והביאו מהבית חטיפים, מוצרי היגיינה, לבוש וכל הבא ליד הכל על מנת לשמח את החיילים בחג הפורים.

"אנחנו עושים את זה בפעם השנייה בחג הפורים", מספרת בת אל ביטן, יו"ר הנהגת ההורים בבית ספר ביאליק. "אני שמחה שכל הילדים התגייסו כאן למען חיילי צה"ל. אנחנו מנצלים את המוטיב של פורים לשמח את החיילים וכל הילדים הכינו להם ברכות מרגשות ואני בטוחה שהחיילים יתרגשו ברגע שיקראו אותם. אני אקבל מהם תמונות ואראה לילדים'.
"אחרי שהכל מגיע אלי יחד עם התמונות שצילמתי אני עורכת סרטון מסודר ומפיצה אותו לכל הורי בית הספר דרך ועדי הכיתות שלהם", ציינה. "חשוב לי שיידעו לאן זה מגיע באמת ובעיקר שהילדים יפנימו את המשמעות וההבנה של הנתינה לאחר".יוליה רחמים, אשת הקשר המעבירה לחיילים את משלוחי המנות וכל מה שנאסף, אמרה: "הקשר עם בית ספר ביאליק הוא נפלא. הוא נוצר בשנה שעברה כאשר הכירו לי את בת אל המקסימה ומשם הכל היסטוריה. חשוב לי להדגיש, אנחנו קבוצת סיירים, חלק מאזרחי מדינת ישראל שיוצאים מדי פעם לבסיסים ומוצבים באזורי חיכוך, גבול עזה, גבול לבנון וסוריה, וכמובן גבולות הדרום הרחוק – מצרים וירדן, כדי לפנק ולשמח חיילים. כיוון שאנחנו יוצאים למקומות מסוכנים היכן שחיילים סוגרים שבועיים או שלושה, אנחנו דואגים להביא איתנו כמה שיותר לבנים, מוצרי היגיינה, תמרוקיה, חטיפים, עוגיות, לחמניות, מנה חמה, שתייה וכו"'.


על האנשים שאיתה אמרה: "אנחנו לא עמותה,לא אגודה ולא שום ארגון. אנחנו סתם אנשים שאכפת להם. יש בינינו משפחות שכולות, פצועי מלחמות, הלומי קרב וכולם תורמים בלי אינטרסים או סיבות אחרות אלא רק כדי לעשות מעשה טוב מתוך כוונות טובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר