צילום: עיריית חולון

שביתה בצהרון: ילד מכה את הסייעות והצוות לא מפסיק להתחלף

ההורים טוענים כי צוות הגן מתחלף בתדירות גבוהה בשל ילד אחד המכה את הסייעות והגורמים האחראים אינם עושים דבר לפתרון המצב | רשת קהילה ופנאי: "הצוות נעדר בשל מחלה"

פורסם בתאריך: 26.3.19 10:27

להורי גן הצהרון אייל נמאס מהמצב ה"זמני". במשך שלושה חודשים, כ-20 ילדים נמצאים באחריות חלופה מתמדת של צוות הגן בשל ילד אחד המכה את צוותי הגן ולטענת ההורים, הגורמים האחראים אינם עושים דבר לפתרון המצב.
"אף אחד לא מצליח להתמודד עם הילד האלים וההורים שלו בהכחשה מוחלטת", מספרת נציגת ההורים. "אנחנו לא נגד הילד וחשוב שהעניין הזה יודגש, אבל המערכת אינה יודעת להתמודד איתו. מצד שני, יש תקנון מאד ברור לרשת קהילה ופנאי בקטע של אלימות, ואיש אינן אוכף אותו בשטח".
לדבריה, "הסיוט הזה נמשך שלושה חודשים שבהם אנחנו גם משלמים על פארש. "מה שקורה הוא שהילד אלים כלפי הצוות ואז מחליפים צוות, והצוות מתחלף כל שבוע בין אם זה מפעילות או סייעות. מבחינתו, זה בכלל לא משנה את מי יחליפו – זה כמו לשים פלסטר כי הצוות הראשוני הוותיק היה מעולה ונחצו שם קווים אדומים. לכן לא ברור למה לא מחפשים פתרון אמיתי לבעיה במקום למרוח אותנו ההורים וגם להביא צוותים שמפעם לפעם הם פחות ופחות איכותיים".


בתוך כך, הורי הצהרון החליטו כי היום (שני) לא יביאו את ילדיהם לצהרון בשעה 14:00 במחאה על המצב הבעייתי. "הרי אם יש מצוקה לילד, אפשר להביא עוד סייעת, לחפש עבורו טיפול ועוד ועוד פתרונות. אם אין אפשרות כזאת וזו לא תפקידה של ההנהלה, עדיין יש תקנון של הרשת בנושא אלימות שאינו נאכף ולבסוף כל הילדים סובלים וההורים גם. ביקשנו שכל ה'מסטיק' הזה של שלושת החודשים האחרונים ייפסק וזה נראה רחוק שנות אור משם. לכן החלטנו היום לשבות, ואם נצטרך, נמשיך בכך גם מחר והלאה".
מהנהלת רשת קהילה ופנאי, המפעילה את הצהרון, נמסר בתגובה: "לצערנו, צוות הצהרון הקבוע נעדר בגלל מחלה ממושכת של כל אחת מנשות הצוות , ללא כל קשר לילדי הצהרון. הצהרון אויש בצוות חדש אך חלקו התחלף בעקבות תהליך שיתוף ודיאלוג שאנו מקיימים עם ההורים.אתמול נכנסה לצהרון מפעילה חדשה שהחיבור שלה עם ילדי הצהרון היה מצוין והיא תמשיך שם, בשילוב סייעת, עד לחזרת הסייעת הקבועה של המסגרת במהלך חודש אפריל.בהתייחס לילד כזה או אחר, אנחנו פועלים בכלים החינוכיים הקיימים ברשותנו ומקיימים שיח עם הגורמים הרלוונטיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר