תלמידים מנקים את הסביבה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

תלמידים בחולון ינקו את הסביבה ובתי הספר יתוגמלו ב-8,000 שקל

שני בתי ספר בחולון ייקחו חלק ביוזמה של משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה: התלמידים ילמדו על חשיבות איכות הסביבה וישתתפו בפעילויות בנושא ובית הספר יתוגמל באלפי שקלים

פורסם בתאריך: 26.3.19 12:51

משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה יוצאים במיזם חינוכי חדש לבתי-הספר היסודיים לכבוד יום הניקיון הלאומי, שייערך השנה ב-2 באפריל. הפעילות מתוקצבת בהיקף של כ-10 מיליון שקל ומיועדת לממן טיולים ופעילויות ניקיון חינוכיות ברחבי הארץ.
בחולון, בית הספר ישורון ומשה שרת הגישו מועמדות לקול קורא שהוציא משרד החינוך וישתתפו בפרויקט המיוחד, כאשר כל בית ספר שהצטרף למיזם יקבל עד 8,000 שקל עבור היוזמה שהציג.
בבתי הספר היסודיים בעיר יוקדש החודש בו חל יום הניקיון לביצוע פעולות חינוכיות, רכישת ידע בנושא, למידת ערך הנתינה וביצוע יוזמות של מעורבות חברתית בבית הספר ובקהילה. מטרות הפעילות הן עידוד מעורבות חברתית של ילדים ונתינה לסביבה בסימן איכות וניקיון הסביבה וייערכו סיורים חינוכיים לתלמידים מכיתות ד' עד ו' בהם ישולבו פעולות שונות למען איכות הסביבה.


מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מסר: "מערכת החינוך מגויסת לטיפוח ערך הסביבה והמחויבות הקהילתית בקרב תלמידיה. החינוך לקיימות הוא חינוך לסקרנות, ליוזמה, לנתינה ולערכים של אחריות כלפי הסביבה. במסגרת יום הניקיון, נחזה באלפי תלמידים ששוטפים את ארצנו, מנקים את שביליה ולוקחים אחריות על הסביבה, הקהילה והחברה. אני מברך את תלמידנו היקרים שמשתתפים בתכנית".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר