בית הספר אשלים

מנהלת "אשלים" הודיעה: פורשת מסיבות אישיות

במכתב ששלחה הבוקר המנהלת דינה סטניסלבסקי להורים, היא הודיעה על החלטתה, וציינה: "בשנה האחרונה בית הספר ידע עליות וירידות סביב היחסים בין בית הספר לבין ההורים"

פורסם בתאריך: 9.4.19 11:17

מנהלת בית הספר אשלים בחולון, דינה סטניסלבסקי, הודיעה הבוקר (שלישי) להורים כי לא תיגש למכרז לניהול בית הספר ותעזוב לאחר שנתיים בתפקיד.



"לפני יציאה לחופש פסח חשוב לי לשתף אתכם שמסיבות אישיות החלטתי לא לגשת למכרז על ניהול בית הספר. משמעות הדבר שבשנה הבאה בית הספר ינוהל על ידי מנהל/מנהלת חדש/ה", כך כתבה.

בהמשך הוסיפה סטניסלבסקי כי "בשנתיים האחרונות השקענו רבות בקידום בית הספר. אני רוצה לומר תודה מקרב לב לצוות הניהול של בית הספר ולכלל צוות המורים על עבודתם המסורה והמאומצת, לנציגי הנהגת הורים מוסדית ולנציגי הנהגות כיתתיות על השקעתם ולכל ההורים שנתנו יד, סייעו ופעלו למען בית הספר".

בשנה שעברה ניהלו ההורים בבית הספר היסודי בחולון מאבק, שכלל גם את השבתת הלימודים, בטענה כי בית הספר אינו בטיחותי ומסכן את הילדים. "עדיף לנו לצאת לשביתה ושאף ילד לא ייפגע חלילה ממפגע בטיחותי", הסבירו נציגי ההורים, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון".

האמבק שנשמך חודש, ובמהלכו הצטרפו גם גני הילדים לשביתה, הסתיים לאחר שההורים קיבלו הבטחה כי בית הספר ישופץ ויטופלו המפגעים הבטיחותיים שלטענת ההורים מסכנים את הילדים. "אין ספק שהלחץ שהפעלנו מכל הכיוונים בגיבוי ותמיכה מלאים שלכם הוביל לניצחוננו במאבק זה", סיכמה הנהגת ההורים.

סטניסלבסקי התייחסה ליחסים המורכבים בין צוות ההוראה לבין ההורים, וציינה בסיום מכתבה כי "בשנה האחרונה בית הספר ידע עליות וירידות סביב היחסים בין בית הספר לבין ההורים. אין ספק שתפקיד ההורים הוא להגן על ילדיהם, זה גם תפקידו המרכזי של בית הספר. לכם, ההורים יש תפקיד לא פחות חשוב – לתמוך וללכת יד ביד עם צוות בית הספר למען חינוך הילדים. אני סומכת עליכם שמנהל/ת חדש/ה יזכה/תזכה ליחס של אמון ותמיכה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר