צילום אילוסטרציה: Fotokostic / shutterstock
צילום אילוסטרציה: Fotokostic / shutterstock

משחק הכדורגל בבית הספר הסתיים בחבלות ובאיומים

ההורים טוענים כי המורות, שהיו עדות לאלימות, לא נקטו כל צעד משמעתי | משרד החינוך: "התלמידים לחצו ידיים בסוף המשחק"

פורסם בתאריך: 16.4.19 10:20

אירוע ספורטיבי שהתקיים בשבוע שעבר בבית ספר בחולון הסתיים בפציעות, בחבלות ובאיומים. ההורים טוענים כי המורות, שהיו עדות למתרחש, לא נקטו כל צעד משמעתי ויתרה מזו: "התלמידים אוימו שאם יספרו להורים, יינקטו נגדם צעדים חמורים".

תלמידי כיתות ו' מבית הספר  בחולון לא ציפו שכך יסתיים טורניר הספורט שנערך בשבוע שעבר בבית הספר. התלמידים דיווחו להוריהם על אירוע אלים במשחק כדורגל, שבסופו חזרו כמה מהם פצועים וחבולים. לדברי התלמידים, המשחק הפך לקשוח ואגרסיבי בעידוד מורות כיתות ו' שנכחו במקום והמורה לספורט. ההורים מסרו: "הילדים שלנו חזרו מוכים וחבולים בידיים וברגליים לאחר משחק כדורגל תמים לכאורה. המורה לספורט גיבתה את המורה בכיתה ו' השנייה ואמרה כי מי שיפנה להורים על מה שהתרחש היום בבית הספר, יטופל בחומרה".



בנוסף לכך, הועלו בקרב ההורים טענות קשות כנגד אחת המורות ולדבריהם, "היא מונעת מהילדים להיות בקבוצות וואטסאפ, מדברת בשפה לא יפה לתלמידים ומתנהגת אליהם בחוסר כבוד ואף עודדה את תלמידיה להכות את תלמידי הכיתה השנייה. המורה הזאת מנדה את הילדים שלנו", הם טוענים, "היא דוגלת בשיטת הניצחון ולא משנה מה. הבנות שלנו זכו בטורניר המחניים, היא פשוט לקחה את הגביע לידיה והטיחה אותו בפני הבנות מהכיתה האחרת. המורה לספורט הוסיפה חטא על פשע ואמרה כי מי שיספר להורים על מה שקרה במגרש הספורט, יטופל בחומרה".

יו"ר ועד ההורים מבית הספר הגיב לטענות: "זה היה במסגרת של טורניר ספורט שבו שיחקו כיתות ו'. בעקבות הפסדה של קבוצה אחת, התלמידים התלהמו נגד הקבוצה המנצחת וטענו שהמורה עודדה אותם לעשות זאת. נוצרו ויכוחים אך לא היה תגרה פיזית בין הילדים אלא יותר עימות מילולי. יכול להיות שכתוצאה מהמשחק הילדים חזרו חבולים, אבל קורה שבמשחק כדורגל ילדים נופלים. מפה ועד כוונ זדון בעידוד המורות – לא בבית ספרנו".
מדובר משרד החינוך במחוז תל אבי נמסר כי "כל התופעות השליליות שהתגלו במהלך טורניר הכדורגל טופלו על ידי מנהלת בית הספר וצוות המורים באופן חינוכי. מנהלת בית הספר הדגישה כי באופן כללי התקיימו המשחקים באווירה חיובית וכי למרות המתח שנוצר בין הקבוצות על רקע של מנצחים ומפסידים, המשחקים הסתיימו בלחיצת ידיים בין השחקנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר