צילום: איציק עזרא
מינהל החינוך. צילום: איציק עזרא

מונתה מנהלת לאגף החינוך העל יסודי בחולון

גלית בר-אל, שניהלה את תוכנית עזריאלי ואת תחום הפדגוגיה בבתי הספר של רשת "דרכא", חליף את יוסי בייר שפרש לפני כשלושה חודשים

פורסם בתאריך: 6.5.19 12:42

לאחר ששני בכירים פרשו, מינוי חדש במינהל החינוך העירוני בחולון: גלית בר-אל היא המנהלת החדשה של האגף לחינוך על יסודי במינהל החינוך של עיריית חולון. בר-אל תחליף בתפקידה את יוסי בייר, שניהל בשנתיים האחרונות את האגף, עד שהודיע על פרישתו, בשל סיבות אישיות. זמן קצר לאחר פרישתו של בייר, הודיע במפתיע סגן ראש מנהל החינוך, ד"ר משה לייבה, כי גם הוא פורש מתפקידו כסגן ראש מינהל החינוך, זאת בעקבות הטרגדיה האישית שעבר לאחר מותו של בן זוגו ורצונו לחזור וללמד באקדמיה, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון".



בר-אל, המנהלת הטרייה של האגף לחינוך על יסודי, מחזיקה בתואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במנהל חינוך. היא בוגרת "תוכנית משי", ששמה לה למטרה להביא לשינויים בתפיסה הפדגוגית, באמצעות שימוש טכנולוגיות מתקדמת. בנוסף, היא בוגרת קורס דירקטורים ותוכנית למנהלים לתכנון ולהובלת שינוי בית ספרי.

אל תפקידה החדש נכנסת בר-אל כאשר על כתפיה מונח ניסיון רב שנים בניהול בתי ספר על יסודיים. בעברה היא ניהלה את בית הספר השש שנתי מכבים רעות מו"ר, את חט"ב הראשונים בגני תקווה ואת תיכון בן גוריון בפתח תקווה.

אל תפקידה הנוחכי היא מגיעה לאחר שבשנה האחרונה היא ניהלה את תוכנית עזריאלי ואת תחום הפדגוגיה בבתי הספר של רשת "דרכא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר