אילוסטרציה: shutterstock.com
אילוסטרציה: shutterstock.com

תלונה במשטרה: מאבטח בבית ספר בחולון היכה תלמידה

הנהלת בית הספר: "אם הגיעה לשיחה עם מנהלת החטיבה, שאמרה לה כי האירוע יטופל במלוא החומרה והרצינות". עיריית חולון: "האירוע בבדיקה"

פורסם בתאריך: 10.5.19 09:28

אם לתלמידת כיתה ח' בהרצוג בחולון, הגישה תלונה במשטרה נגד המאבטח בבית הספר בטענה שהיכה את בתה, בעט בה ודחף אותה.

האם סיפרה ל"השקמה חולון" כי במהלך השבוע שעבר, יצאה בתה עם חברתה לכיתה משער בית הספר, ופתאום ללא כל סיבה ניראית לעין, המאבטח תקף אותה והיכה אותה. "הבת שלי מיד התקשרה וסיפרה לי", מתארת האם, "מיד יצאתי ממקום עבודתי והגעתי לבית הספר, ובמקביל לפניתי למשטרה".



לאחר המקרה עזב המאבטח את בית הספר. השוטרים חיפשו אחריו ובמקביל ניסו למצוא תיעוד ממצלמות האבטחה המוצבות במקום. אלא שאז התברר כי המצלמות אינן מופעלות. במקביל חזר המאבטח לבית הספר, נגבתה ממנו עדות והמקרה נמצא בבדיקת המשטרה. זאת, בעקבות תלונה שהגישה האם.

לטענת האם המקרה החמור לא קיבל כל התייחסות מהצוות החינוכי. "הבת שלי לא התאוששה מהמקרה ובמקום לטפל באירוע החמור נזפו בה על כך שלמחרת לא הגיעה לבית הספר. בנוסף, איש לא שוחח עם ילדי בית הספר על האירוע החמור. כאילו שמעדיפים להעלים אותו", טוענת האם.

מהנהלת בית הספר נמסר בתגובה: "צוות בית הספר עושה הכל על מנת לשמור על רווחת התלמידים ומוגנותם. תלמידה שנכחה בשער בעת האירוע דיווחה למחנכת שלה על המתרחש, ורכזת השכבה התקשרה מידית לתלמידה לברור הדברים, ומתן תמיכה לה ולאמה".

"יצוין, כי האם הזמינה את המשטרה עוד בטרם ידע הצוות על המתרחש, לאחר שהנערה עידכנה רק את אמה. מנהלת החטיבה הנחתה את אחראי הביטחון לגשת מידית לשער לבירור הדברים, ולהודיע לקב"ט העירייה. האם הגיעה לשיחה עם מנהלת החטיבה, שאמרה לה שהאירוע יטופל במלוא החומרה והרצינות. כמו כן, נאמר לאם כי המאבטח לא ישוב לעבודה בבית הספר. האם שמעה דברים דומים גם ממנהל הגימנסיה. רכזת השכבה שוחחה עם הילדה גם אחר הצהריים ודרשה בשלומה, והמחנכת דיברה איתה למחרת".

"מחנכת הכיתה ביקשה מהאם כי במידת האפשר תשלח את הילדה לבית הספר בבוקר, על מנת שתוכל לקחת חלק בטקס יום הזיכרון ובפעילות הערכית ביום זה. הילדה מעולם לא ננזפה על כך שלא הגיעה לטקס. יודגש, כי ההחלטה על מועד הפניה למשטרה היה של האם".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "האירוע בבדיקה ובשלב זה לא נוכל למסור פרטים מעבר לכך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר