בית הספר בן גוריון

מרגש: תלמידי בית הספר בן גוריון אירחו את ילדי אשקלון

בתקווה לימים רגועים ותקופה שקטה, אירחו תלמידי בית הספר בן גוריון משלחת של תלמידי כיתה ה' מבית הספר כוכב הצפון מאשקלון

פורסם בתאריך: 19.6.19 14:13

במסגרת הימים הקשים אותם חווים ילדי העיר אשקלון, החליטו ילדי חולון לארח אותם בעיר. הם קיבלו את הילדים מהעיר הדרומית לקולות שופרות ותופים וערכו לכבודם טקס ופעילות משותפת.



ביום שישי האחרון התארחו בבית הספר בן גוריון בחולון מישלחת של תלמידים מבית הספר כוכב הצפון מאשקלון עם המנהלת שרי פלום ומחנכות כיתה ה'. זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין שני בתי הספר.

במהלך הטקס ביקשה מנהלת בית הספר, כוכי בן שושן, לשאת תפילה לשלום וביטחון לכל תושבי הדרום, המרכז וצפון הארץ.

בתוך כך שלחה מנהלת בית הספר כוכב הצפון מכתב תודה על האירוח החם בבית הספר בן גוריון. "תקצר היריעה מלהודות לכם לאור האירוח המופלא שלנו ביום שישי האחרון", כתבה פלום, "לא נגזים באומרנו כי קבלת הפנים הייתה כשל כבוד מלכים ומכובדים, והאור בעיניי התלמידים והמורות הוכיח זאת".

"הערך המוסף של כל זאת ניכר כאשר ראינו תלמידים שהחליפו ביניהם טלפונים, או חברו ביניהם ברשתות החברתיות וכן בזמן ההפסקה כשהתלמידים שלכם שיחקו כדורגל וצירפו חלק מתלמידינו למשחק במהרה וכמעשה שבשגרה. כל זאת מוכיח כי בבית ספרכם אכן מוטמעים ערכים רבים וטובים של כבוד, אהבת האדם, קבלה, הכלה ושלל ערכים טובים ורבים. אין פלא שכך, גם צוות בית הספר ונציגי ההורים קיבלו את הצוות החינוכי של "כוכב הצפון" ברוחב לב", סיכמה פלום.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר