תלמידי אשלים מנחמים את נשיא המדינה

התלמידים שלחו מכתבים לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, וביקשו לנחם אותו על מות רעייתו נחמה

פורסם בתאריך: 23.6.19 18:07

תלמידי בית הספר היסודי אשלים מחולון מכתבי תנחומים לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, עם פטירת רעייתו, נחמה ז"ל שבשבוע הבא ימלאו 30 יום למותה. הרעיון בוצע ביוזמת מועצת התלמידים הבית ספרית, שנציגיה אספו את המכתבים ושלחו אותם לבית הנשיא בירושלים.



אחד התלמידים חיזק את הנשיא במכתבו וכתב כי "שמענו בחדשות שאשתך נחמה נפטרה. אנחנו רוצים להגיד לך שתמשיך להיות נשיא טוב, אוהב ותומך במדינתנו, למרות הצער שבאיבוד בן משפחה".

תלמידים נוספים גם הם השתתפו בצערו של הנשיא וכתבו: "מקווים שתתגבר על מות אשתך בקרוב, דע שעם ישראל תמיד מאחוריך, תומך בך ואוהב אותך", "נחמה הייתה דמות שאהבנו ושהערצנו מאד ואנחנו מקווים שתתגבר על הכאב ועל הצער", "לדעתנו, נחמה הייתה מאד מעצימה ונעימת הליכות בארצנו וחבל מאד שהיא לא נשארה איתנו עוד כמה שנים, אנחנו נתגעגע אליה מאד ולא נשכח אותה לנצח".

נחמה ריבלין ז"ל הייתה ממעטת להופיע בתקשורת ולהתעסק בחיים הפוליטים. קרוביה מדגישים את צניעותה וטוב ליבה. ברוח זו כתבו התלמידים כי "אנחנו בטוחים שאשתך הייתה חשובה לך ומצטערים שהיא נפטרה. אנחנו מקווים שתשמח ושתצליח בכל מה שתעשה בפוליטיקה", "אנו משתתפים בצערך על פטירתה של אהובתך, תמשיך בדרך שלך לייצג את המדינה ולא משנה מה יהיה, אנחנו נהיה בשבילך אוזן קשבת ומקווים שתשלח מכתב חזרה", "רצינו שתדע שמדינת ישראל כולה תומכת בך בצער הגדול שנפל עליך ומקווים שעזרנו לך לשיפור מצב הרוח".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר