צילום: Satakorn / shutterstock.com

חולון מצטרפת ליוזמה: לא מכניסים סמארטפונים לבתי הספר

הנהגת ההורים בשיתוף מינהל החינוך קראו להורים לקחת חלק במיזם "תנו לגדול על שקט". המטרות בין היתר: צמצום החשיפה לתופעת הבריונות ברשת, לאלימות ולפורונגרפיה מגיל צעיר

פורסם בתאריך: 26.6.19 15:48

חולון מצטרפת ליוזמה של הימנעות משימוש בסמארטפונים בבתי הספר.

השבוע נשלח להורים בחולון מכתב הקורא להם להצטרף למיזם "תנו לגדול על שקט", שאומץ במספר רשויות ברחבי הארץ. על המכתב שעליו חתומות יו"ר הנהגת ההורים, בת-אל בן דוד, מנהלת אגף חינוך יסודי, סיגל פתאל וסמנכ"ל וראש מינהל חינוך, אריאלה קידר, הן מציינות כי המהלך נועד לדחיית השימוש בטלפונים חכמים בגילאים הצעירים, בשנים הראשונות ללימודים בבית הספר היסודי".



זאת, במטרה למנוע "התמכרות בשימוש בסמארטפונים בגיל כה צעיר, ומניעת ההשלכות השליליות הטמונות בהן כגון: ירידה באינטראקציות החברתיות, ביצירתיות, בפעילות הגופנית, ביכולת הקשב ובדימוי העצמי. זאת לצד צמצום החשיפה לתופעת הבריונות ברשת, לאלימות ולפורונגרפיה מגיל צעיר", כלשון ההודעה.

עוד צוין בהודעה כי "לפי סקר של הסתדרות המורים שנערך בחודש פברואר בשנת 2019 בקרב 3,600 מורים מגלה כי המורים תומכים ביוזמה באופן כמעט גורף עם 63 אחוז מהמורים שאמרו שילדים לא צריכים להחזיק בטלפון חכם לפני כיתה ז', בעוד ש-26 אחוז אמרו שצריך לתת להם להשתמש בכיתות ה'-ו' ו-10 הנותרים לא הפריע להם וטענו כי גם בגיל מוקדם זה אפשרי".

מהנהגת ההורים נמסר כי "כדי לצאת לדרך ולהוריד את הלחץ החברתי לרכוש טלפונים חכמים, אנו מבקשים את תמיכתכם ההורים לקידום היוזמה והפצתה, בתיאום עם מנהלי בתי הספר ועם הנהגות ההורים הכיתתיות והמוסדיות. צוות בית הספר יחד עם ההנהגה ההורית יהיה עמכם בקשר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    קודם שהמורים וההנהלה לא יכניסו טלפונים נראה הם אמורים לשמש דוגמא לתלמיד לא יתכן יש ילדים שגרים רחוק וצריכים להיות בקשר לאחר הלימודים עם ההורים מה אז

  2. מאירה

    הבעיה הם ההורים החלשים שנכנעים לתכתיבי הילדים/החברה
    לכן בספק אם להורים יהיה אומץ מול הילדים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר