מימין לשמאל: פיני כהן, השר אלי כהן ופרופ' פרופ' אדוארד יעקובוב

שר הכלכלה: "הגיע הזמן שהמכון הטכנולוגי בחולון יקבל הכרה כמוסד אוניברסיטאי"

את הדברים אמר השר אלי כהן, תושב חולון, במעמד טקס חלוקת תארים לבוגרי המכון הטכנולוגי HIT, שבמסגרתו הוסמכו יותר מ-870 בוגרים

פורסם בתאריך: 7.7.19 12:56

טקס של HIT – המכון הטכנולוגי בחולון נערך ברביעי האחרון באיצטדיון הטוטו בעיר ובמסגרתו חולקו תארים לבוגרים ואותות הוקרה. שר הכלכלה והתעשייה נשא דברים בטקס וציין כי הגיעה השעה שהמכון יקבל הכרה כמוסד אקדמי שכן תרומתו לתעשייה הישראלית רבה ומשמעותית.

בטקס קיבלו הסמכה 876 בוגרים מכל הפקולטות – מדעים, הנדסה, עיצוב, ניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה. בנוסף הוענק אות הוקרה על מפעל חיים לעוזיה גליל ותארים לשם כבוד לפרופ' שרית קראוס, לאברהם קוזניצקי וכן לתוכנית המלגות "Impact!" לחיילים משוחררים.



"אין מקום וזמן מתאימים יותר לומר שהגיע הזמן שהמכון הטכנולוגי בחולון יקבל הכרה כמוסד אוניברסיטאי", קבע השר כהן, "15 אלף בוגריו מהווים נדבך חשוב בכלכלה הישראלית והם ההוכחה שהמכון ראוי להכרה הזו".

נשיא המכון הטכנולוגי חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר בין השאר בנאומו בטקס כי "מרכיבי ההצלחה של המכון הם לעבוד קשה ולהצליח, לגלות מצוינות, מנהיגות וחדשנות, להיות רגישים לסביבה ולחברה הישראלית ולהיות מחוברים לשורשים של מדינת ישראל".

גליל, בן 94, שנחשב לאחד מעמודי התווך של תעשיות ההייטק בישראל אשר בין השאר ייסד את אלרון, החברה התעשייתית עתירת הידע הראשונה בישראל, אמר בטקס עם זכייתו באות הוקרה על מפעל חיים כי "כמדומני אני האדם המבוגר ביותר באולם היום. ממרום שנותי אני מבין את חשיבות העבר. כשאני מסתכל עליכם, בוגרים יקרים, אני רואה את עתיד הכלכלה והתעשייה של מדינת ישראל".

במשך השנים זכה גליל לפרסים ולעיטורי הוקרה שונים, ובכללם פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה. כיום הוא עדיין ממשיך בפועלו ובשנים האחרונות הוא עוסק בטיפוח עסקים חדשים, בעיקר בתחומי מערכות מידע רפואי ורפואה מותאמת אישית.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר