בית ספר ריק
גן ילדים. אילוסטרציה: שאטרסטוק

בעקבות תלונות הורים נבדק חשד להתעללות בגן נעמת בחולון

הבוקר (שני) הגיעו שוטרים לגן וגבו עדויות מההורים. זאת, לאחר שנערך שימוע לסייעת ובמהלכו ביקשה להתפטר. ההורים: "אם אחת הסייעות לא הייתה מספרת על זה במקרה לאחת האימהות לא היינו יודעים מה הילדים עברו"

פורסם בתאריך: 15.7.19 11:44

בימים אלה נבדקות תלונות הורים על חשד לכאורה להתעללות בגן נעמת בקריית בן גוריון. לטענת ההורים ההתעללות נמשכה זמן רב, כאשר כל צוות הגן מתעלם מהמעשים החמורים, פרט לסייעת אחת שחשפה בפני ההורים את מה שהתרחש בגן.

השבוע, בעקבות חשיפת הסייעת, הוציאה הנהלת הגן מכתב להורים שבו צוין כי בגן אירעו מקרים חריגים, שבעקבותיהם התפטרה סייעת.



ההורים, מבולבלים וזועמים, גילו כי מלבד הצעקות והאלימות המילולית בגן שאליה נחשפו, התעורר חשד לפיו אחד הילדים הוכה יותר מפעם אחת. לטענת ההורים מספר פעמים הוא הוכה בגבו, כאשר צוות הגן רואה את המתרחש ולא עושה דבר. לאחר מכן, כך לטענת ההורים, הם גילו שלא מדובר רק בילד אחד שהוכה.

לאחר שהתמונה התבהרה ההורים פנו להנהלת הגן ודרשו תשובות. בשלב זה נעשתה פנייה מפקידת סעד למספר הורים, והם התבקשו למסור לה פרטים על מקרי ההתעללות שידועים להם. במקביל נעשה בירור עם הגננת ועם הסייעת שהתפטרה מתפקידה במהלך שימוע שנערך לה.

אבל ההורים לא מסתפקים בפיטוריה ודורשים למצות עמה את הדין. "האם בזה שהסייעת התפטרה היא שילמה על מה שאירע בגן?", טועים ההורים, "למה הנושא הזה טופל ככה? למה לא טופל בשקיפות ולמה לא אמרו לנו את כל האמת?".

"אנחנו משלמים כסף ושולחים לגן ילדים בריאים ושלמים, מתוך ידיעה שכך הם יחזרו הביתה", מוסיפה אחת האימהות, "בנעמת לא יכולים לקחת את החוק לידיים ולהסתפק בכך שהסייעת התפטרה. אם אחת הסייעות לא הייתה מספרת במקרה לאחת האימהות על המקרים שאירעו הגן, הילדים שלנו היו ממשיכים להיות חשופים להתעללות"."אחרי שהתלוננו על כך שאחת הסייעות בגן מרימה את הקול, הרגיעו אותנו ואמרו לנו שנעשה בירור בגן והכל תקין, אבל אז התחלנו לחשוד, בעיקר אחרי שילדים היו חוזרים עם חבלות ונאמר להורים שזה מפני שהם קיבלו בטעות מכות מחפצים בגן", ממשיכה האם לטעון.

מרשת נעמת נמסר כי בעקבות תלונות ההורים נערך שימוע לסייעת לצורך בירור הדברים, ובמהלכו הודיעה כי היא מתפטרת.

עוד נמסר כי בהנהלת נעמת לא הסתפקו בכך והעבירו את כל המקרים שהובאו לידיעתם לפקידת הסעד המטפלת בנושא, וכי ישתפו פעולה עם המשטרה ככול שיידרש.

במקביל הגיעו הבוקר שוטרים לגן, אשר גבו עדויות מההורים ופתחו בבדיקת הטענות.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר