מחאת ההורים מתחדשת: "אם לא יישבו איתנו עד ספטמבר – נעשה מהלכים"

בתחילת השבוע שיגרו ההורים מכתב לראש העירייה עם דרישות להידוק הפיקוח על המעונות והגנים. הערב הם חוזרים להפגין

פורסם בתאריך: 17.7.19 14:48

מחאת ההורים נמשכת. הערב (רביעי) צפויה להתקיים הפגנה מול רחבת העירייה. יו"ר הנהגת ההורים בעיר, בתאל בן דוד, מזהירה: "אם לא ידברו אתנו עד ספטמבר, נעשה מהלכים".



לאחר כשבועיים מאז הפגנות ההורים בכל רחבי הארץ, כולל בחולון, ההורים שוב יוצאים לרחובות. זאת, בדרישה להדק את הפיקוח על המעונות לגיל הרך ועל גני הילדים.

ההורים בחולון, שיפגינו בשעה 19:00 ברחבת העירייה, דורשים להציב מצלמות במעונות ובגני הילדים. כמו כן, דורשים ההורים רישיון העסקה לכל המטפלות במעונות ובדיקת רקע וסינון לגננות ולמטפלות המבקשות לעבוד בגנים בעיר, ואשר יש נגדן טענות כאלה ואחרות הקשורות להתנהגות בלתי הולמת כלפי ילדים.

את דרישותיהם העבירו ההורים בתחילת השבוע לראש העירייה, מוטי ששון, וביקשו לקיים עמו דיון דחוף בנושא. זאת, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בתאל בן דוד מסרה: "היום תתקיים הפגנה נגד אלימות לתינוקות וילדים חסרי ישע וכולנו מגיעים לתמוך. ברור לי שאחריות היא על משרד החינוך, אבל היו ראשי הערים שלקחו אחריות לדאוג לבטחונם של תושבי העיר".

"כיושבת ראש הנהגת הורים עירונית כתבתי מכתב עם חברי אילן רובינוב יו"ר ועד הגנים בבקשה מראש העירייה לעזור לנו לתת ביטחון, ולהפסיק את האלימות בילדים חסרי ישע. אם חס וחלילה לא ידברו אתנו עד חודש ספטמבר אנחנו נעשה מהלכים".

צפו: מוטי ששון משוחח עם המפגינים לפני כשבועיים

"יש לנו דרישות כמו בכל הארץ. אנחנו דורשים שיהיה פיקוח, רישיון והסמכה, שיותקנו מצלמות בגנים", אומרת מירי וינטר, ממארגני ההפגנה בחולון. "משהו שנוגע לליבנו הוא שכל הגנים והפעוטונים בחולון יהיו עם רישיון. כמו שעושים טסט לרכב, שיעשו טסט לגן שיצטרך לעמוד בכל הקריטריונים. שכל סייעת תעבור הסמכה והכשרה ואבחון אם היא בכלל כשירה לעבוד עם ילדים".

כזכור, לפני כמעט שבועיים נערכה הפגנה מול בניין העירייה בסמוך לקיום ישיבת המועצה, במהלכה יצא ששון, פנה אל המפגינים, הביע הזדהות והבטיח כי יוגבר הפיקוח בגנים. ואולם, לדברי וינטר לא הרבה קרה מאז אותה הפגנה.

"הוועד העירוני העביר לראש העירייה את הדרישות. אנחנו מחכים לתשובות ולא מרימים ידיים ונמשיך את המחאה הזו", היא מוסיפה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "גני הילדים במדינת ישראל, וגם בחולון, נמצאים תחת פיקוח של משרד החינוך והעירייה פועלת בהתאם להנחיות המשרד".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו ראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. גברי

    מצחיקים, איזה מהלכים תעשו?! תשאירו את הילדים בבית?! מה הקשר לעירייה, זה תלוי בחוקי המדינה ולא בעירייה?! סתם איומים בלי אחיזה במציאות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר