צילום: Littlekidmoment / shutterstock.com

בית ספר יסודי בחולון: 300 ילדים וקולר אחד בלבד

אב לתלמיד: "ילדי הצהרון אמורים לרוץ למבנה שנמצא בקצה השני כדי לשתות מים". העירייה: "מתקינים בשיתוף בית הספר על פי דרישה"

פורסם בתאריך: 25.7.19 17:03

הורים מתלוננים: קולר אחד בלבד משמש כ-300 תלמידים בבית ספר היסודי שער האריות בחולון.

אומנם החופש הגדול בעיצומו, אך מספר הורים בבית הספר היסודי שער האריות, מודאגים לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד כחודש וחצי, שודרשים להציב קולרים נוספים לתלמידים.



יניב חיים, אב לתלמיד שעולה לכיתה ב', מספר: "יש מתקן מים מינרליים בתוך החטיבה הצעירה בגן, אבל הוא כבר ישן ורעוע, ויש קולר אחד ליד מזכירות בית ספר. הילד שלי יהיה בצהרון, ואז ילדי הצהרון אמורים לרוץ למבנה שנמצא בקצה השני כדי לשתות מים – 300 תלמידים על קולר אחד, זה לא נראה הגיוני".

"ביקשנו פעמים רבות שלפחות תהיה ברזייה בחצר", המשיך, "אבל אין ברזייה כי הטענה היא שזה לא סטרילי, אז שיתקינו קולר נוסף", ממשיך האב.

הורה נוסף, אמר בנושא: "כדי למלא את הבקבוקים או לשתות מים, הילדים צריכים להיכנס לגן שזה לא תמיד מתאפשר, או שהם אמורים ללכת למבנה אחר בשטח בית הספר או שהם מתעצלים וממלאים את המים בשירותים שזה ממש לא מקובל עלינו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במינהל החינוך לא מכירים פנייה שכזו. בכל מקרה, העירייה מתקינה בשיתוף בית הספר קולרים בכל מקום שבו יש בקשה לכך. כך, למשל, רק לאחרונה אושרה התקנה של קולר בעקבות בקשה של בית ספר ישורון".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר