צילום: N_Sakarin / shutterstock.com

פנייה להורים: בואו לצבוע את הכיתות לקראת פתיחת שנת הלימודים

"עשו שיפוץ בבית הספר, כרגע אב הבית צובע לבדו. לצערנו, מינהל החינוך לא שולח צוות שיצבע", כך צוין בפניה להורים שהגיעה לידי "השקמה חולון"

פורסם בתאריך: 15.8.19 16:53

כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים, בבתי ספר רבים בעיר עסוקים בחידוש הכיתות. גם בבית הספר היסודי ניב מתכוננים לפתיחת השנה באופן שהפתיע לא מעט הורים.

ההורים קיבלו בימים האחרונים הודעה מוועד ההורים בבית הספר כי הם מתבקשים להגיע לבית הספר ולעזור בעבודות צביעת הכיתות ומסדרונות בית הספר. הסיבה, כך עולה מהתכתבות בין ההורים בקבוצת הווטסאפ: "עשו שיפוץ בבית הספר, כרגע אב הבית צובע לבדו. לצערנו, מינהל החינוך לא שולח צוות שיצבע, ולכן בלי עזרת ההורים לא נספיק את כל הכיתות", כך כתב נציג הוועד להורים.



עוד צוין בהתכתבות בין ההורים כי "אני רוצה לדעת ממתי הורים צריכים להגיע לבית הספר ולצבוע. האם חסרים עובדים מיומנים שמטפלים בדברים האלו? אני לא זוכר מתי אי פעם ביקשו מאיתנו לצבוע את בית הספר", כתב אחד ההורים, "אני מבין ללוות את הילדים, להביע הערכה למורים ביום המורה, אבל צבע ושיפוצים? חברים הגזמתם".

הורים נוספים הביעו כעס על עצם הבקשה להגיע ולסייע בשיפוצים, וכינו אותה "חוצפה".

"באים ואומרים לנו שאין כסף, ושאנחנו צריכים לדאוג לשיפוצים. גם את זה ההורים אמורים לעשות?", אומר אחד ההורים, "זו עיר הילדים?".

מוועד ההורים בבית הספר נמסר: "מדובר ביוזמה משותפת של ועד ההורים ושל הנהלת בית הספר מתוך רצון להגביר את ערך הקהילתיות, התנדבות ושיתוף הפעולה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עיריית חולון בשום פנים ואופן לא פנתה להורים. מדובר בטענה הזויה. אב הבית צובע את כל פנים בית ספר בסיוע חברת זוהר. יצוין, כי בית ספר ניב עבר שיפוץ יסודי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר