שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. צילום: דודי טל

השר אלי כהן: "החינוך קריטי לביטחון ישראל"

זו השנה השנייה ברצף בה מתקיימת הוועידה, שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "ישראל היא בין 25 המדינות הכי עוצמתיות שיש בזכות החינוך"

פורסם בתאריך: 26.8.19 09:57

ועידת החינוך של ערי ישראל מתקיימת הבוקר זו השנה השנייה ברצף בחולון, באודיטוריום במרכז לתיאטרון בובות בהנחיית העיתונאית מירב בטיטו. בוועידה שמתקיימת לקראת פתיחת שנת הלימודים לוקחים חלק מובילי החינוך בחולון, בכירי הנהגת העיר, נציגי המורים וההורים ועוד.



הועידה עוסקת במצבה של מערכת החינוך בעיר ובכלל, על כניסת עולם הטכנולוגיה והחדשנות לבתי הספר, לאן מועדות פניו של החינוך בישראל, התמודדות מערכת החינוך עם המכשירים הסלולריים, עולם הרשתות החברתיות והדברים שאתם חייבים לדעת על החינוך במאה ה-21.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. צילום: דודי טל

 

בוועידה ישתתפו אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה, יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, נחום ירמיהו, רכז ארצי עמותה הפדגוגית בארגון המורים, ליאורה פור, יו"ר המשמר החברתי חולון, מורן ישראל, יו"ר סיעת הצעירים וחבר ועדת החינוך, רונן צפריר, מנכ״ל כפר הנוער החקלאי מקווה ישראל, תהילה גייגר-אוסטרוביץ', חברת הנהגת ההורים בחולון. הרב שי פירון, לשעבר שר החינוך. אלרון פנחס, אחראי על בתי הספר יסודיים מטעם הנהגת ההורים העירונית, פרופ' גילה קורץ, ראש התוכנית לתואר שני בטכנולוגיות, למידה במכון טכנולוגי חולון – HIT, דלית פלס, נציגת תנועת "תנו לגדול על שקט", ד"ר בלהה בשן, ראש המחלקה ללימודי המשך, המכללה האקדמית לחינוך – תלפיות, הסטנדאפיסט עידן ניידיץ, ד"ר אייל דורון. את הוועידה מנחה כאמור מרב בטיטו, עיתונאית, מגישת טלוויזיה ורדיו.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן פתח את הוועידה בהתייחסות למתיחות הביטחונית: "אלו ימים לא פשוטים, גם בדרום וגם בצפון וכולנו תקווה לשקט בכל רחבי הארץ".  השר סיפר על הקשר האישי שלו עם העיר חולון: "אני נולדתי בחולון, גדלתי בחולון והתחנכתי בחולון וכך גם ילדיי". עוד הוסיף השר "החשיבות של החינוך היא קריטית עבור ביטחון ישראל מפני שהיא מקדמת גם כלכלה חזקה וכלכלה חזקה היא מדינה חזקה. לא השטח קובע, מצפון לארה"ב יש את קנדה עם שטח גדול יותר. המדינה החזקה היא בעלת הכלכלה הכי גדולה. כשיש לך כלכלה חזקה, יש לך צבא חזק  וצבא חזק עולה הרבה מאוד כסף".

בסיום דבריו אמר השר: "עבור מדינה בת 71 שלא גדולה בשטח ותושבים, להיות בין 25 בין המדינות העוצמתיות ביותר הוא נתון בלתי נתפס. הגענו למקום המכובד הזה בעקבות השקעה עצומה וחינוך בלתי מתפשר. כשמסתכלים על ישראל אפשר לשפשף את העיניים. הנשיא טראמפ בביקור הראשון שלו מחוץ לארצות הברית הגיע אל ישראל. ראש ממשלת הודו הגיע אל ישראל. מהמעצמות הגדולות ביותר מגיעים אל ישראל. אנחנו הוצאנו במשרד הכלכלה את מאה ההמצאות המשמעותיות ביותר ששינו את ישראל והעולם. אנחנו גאים מאוד שבשנת 2018 תקציב החינוך עבר את תקציב הביטחון. כלכלה חזקה היא מדינה חזקה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלמוני

    כל ממשלה פה ב30 שנה האחרונות אומרת חשיבות החינוך.היא קריטית, חשיבות.הבריאות היא קריטית, חשיבות הגדלת סל התרופות.היא קריטית בפועל מילים כמו חול ואין מה לאכול
    ההפך הוא המדינה הזו הולכת אחורה והיא עושה זאת ביודעין, יש פה שיטה איך.להפוך את האזרח לעבד שישלם מיסים ויזרים כסף למדינה ואם יהיה לו מזל והוא יגיע לגיל 67 בריא בהדגש רק אם יהיה לו מזל אז יתנו לו 2000 שח לחודש ביטוח.לאומי
    איזה מדינה מגעילההההנ זו אנשים עובדים פה כמו חמורים והופכים להיות.חולים בגיל 59 והמדינה שמה עליהם קצוץץץ
    איזה פלא, אה, לוחמים ששרתו בשייטת.והתאמנו בקישון וחלו בסרטן המדינה נלחמה בהם וניסתה להתנער מהם בכדי לא לשלם ןלממן את טיפולם ותרופותיהם כן כן למיטב בנינו
    רק שטוב איך הם אומרים לתפארת.מדינת ישראל
    אם יקום העם זה יום אחד ויחליט שהוא לא הולך לעבודה שבוע כן 8 מיליון לא הולכים לעבוד וישביתו את.המשק תראו איך הדברים מסתדרים כל הממשלות מבינות רק כוח
    תסתכלו על החמאס ותבינו לבד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר