מימין, בתאל בן דוד, יו"ר ועד ההורים ולידה דנה שקד, נשיאת מועצת ההורים

הנהגת ההורים בחולון פותחת שנה: "אני תמיד בעד שקיפות ופתיחות"

בתאל בן דוד, יו"ר ועד ההורים העירוני מסכמת שנה עמוסה ופותחת את השנה החדשה

פורסם בתאריך: 29.8.19 15:15

הנהגת ההורים העירונית בחולון מסכמת שנה לא לגמרי פשוטה. בתחילת שנת 2019 נבחרה הנהגה חדשה. דנה שקד מונתה לנשיאת מועצת ההורים ובתאל בן דוד נבחרה ברוב קולות ליו"ר ועד ההורים העירוני, כאשר לשתיהן חזון משותף להחזיר את הנהגת ההורים למקום שבו תוכל לייצג נאמנה את ההורים.



ההנהגה החדשה עברה משוכות רבות. חלק מבתי הספר לא רצו להצטרף אך עם הזמן המחסומים נפרצו וכיום למרבית בתי הספר בעיר נציגות בהנהגה.

נציגות ההורים יצאה השנה במגוון פעילויות. זה החל באמירה חד משמעית נגד האלימות במערכת החינוך דרך השתתפות פעילה של הפגנת ההורים נגד האלימות בעיר, והמשיך בכנס שיזמה הנהגת ההורים בהם דנו בפתרונות ובדרכים למניעת האלימות במוסדות החינוך ובכלים אופרטיביים לטיפול במקרים קשים.

בנוסף, התקיימה מטעם ההנהגה מסיבת ענק לילדי החינוך המיוחד, טורניר פאפאגול שנערך בין בתי הספר בחולון במהלכו השתתפו אבות מתוך מטרה של שיתוף פעולה בין ההורה לילד ומיזם ספסל החברות ביום המעשים הטובים. ההנהגה השתתפה לראשונה גם בתהלוכת העדלאידע בחולון ובצעדת יום ירושלים.

"אני בעד שקיפות, פתיחות. מאוד חשוב לי לשתף, לשמוע ולהתייעץ לתת מקום לכל יו"ר ועדה, חבר הנהגה או מועצה. אני מאמינה בחופש פעולה. אני נורא סומכת עליהם. אני מאמינה לתת גיבוי מלא ליו"רים בבתי הספר. אם יו"ר צריך אותי אני אהיה שם ואתן גיבוי מלא".

"חברי המועצה וההנהגה הם אנשים איכותיים משמכם ומעלה ויש לי הזכות הגדולה לעבוד איתם. יחד אנחנו צוות מנצח", מוסיפה בן דוד, "חשוב לי שכל הורה ותלמיד ומי שקשור למערכת החינוך ידעו שאנחנו כאן בשבילו. יהיה לו אצלנו אוזן קשבת ותמיד נושיט יד בדרך הראויה והטובה ביותר. אני מקווה ששנת תש"פ תביאי אותנו לעוד שיתופי פעולה, עשייה מבורכת ופוריה, עם חשיבה מחוץ לקופסה. חשוב לי שכל תושב בעיר ששייך למערכת החינוך ידע שאנחנו כאן בשבילו תמיד נסייע ונעזור בדרך הטובה ביותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר