בית הספר ישורון

צפו: האם הייתם שולחים את ילדיכם לבד במסלול המסוכן אל רכב ההסעה?

כדי לא לחסום את הרחוב להורים שמסיעים את ילדיהם לבית הספר, רכבי ההסעות ממוקמים בכביש מרוחק וסואן לשם אמורים להגיע ילדים ללא ליווי של מורים. ההורים זועמים: נשבית את הלימודים

פורסם בתאריך: 1.9.19 11:06

הורים לתלמידים בבית הספר ישורון מאיימים להשבית את הלימודים החל מיום שישי לזמן לא מוגבל, אם לא תוסדר בעיית הליווי מההסעות לבית הספר.



 

"מדובר במחדל, לא פחות", טוענים ההורים, ומוסיפים כי הילדים שמשתמשים בהסעות קבלו ביום חמישי האחרון הודעה מהנהלת בית הספר, לפיה "ליווי התלמידים על ידי צוות המורים יעשה עד שער בית הספר בלבד. אין צוות בית הספר אחראי על התלמידים מעת יציאתם משער בת הספר".

ההודעה מאוד מדאיגה את ההורים. מדובר בילדים בכיתות א' עד ד', שזקוקים לליווי. ההורים מציינים כי בשנה שעברה רכבי ההסעה אספור את התלמידים ברחוב סוקולוב, כאשר המורות ליוו את התלמידים.

"כולנו יודעים שרחוב סוקולוב הוא סואן ואף מסוכן", טוענים ההורים, "המסלול מבית הספר לרכב ההסעה מלא סכנות עבור ילדים. עליהם לחצות כביש, לעבור לחניה של בניין ואז למצוא את רכב ההסעה הנכון".

לטענת ההורים מכיוון שהמסלול מסוכן, לא פעם נאלצו מורות לחסום בגופן פגיעה אפשרית באחד הילדים. כמו כן, טוענים ההורים כי בעקבות בקשת עיריית חולון, הוחלט כי רכבי ההסעות יהיו קרובים יותר לבית הספר, אלא שהעירייה נאלצה לחזור בה מהחלטתה. הסיבה: רכבי ההסעות היו עלולים לחסום את הרחוב שבו הורים בעלי רכבים מורידים ואוספים את ילדיהם.

"המצב שנוצר הוא שכ-20 אחוז מכלל ילדי בית הספר, הנוסעים בהסעות – מופקרים"

"ביטחון של ילד לא שווה בשום פנים ואופן לנוחות של הורה. לא הגיוני שעיריית חולון ובית הספר ייתנו לבתי בת השש ולבני בן השבע וחצי לצאת משער בית הספר לבד, לחצות כביש לבד, לעבור חניון של בניין לבד ולחפש את ההסעה שלהם", טוען אב לשני תלמידים בבית הספר.

ההורים זועמים "באתר של העירייה מצוין שחובה ללוות את הילדים להסעה ומההסעה. אבל בעירייה לא מציינים על מי החובה. כל אחד מתנער מאחריות.

"המצב שנוצר הוא שכ-20 אחוז מכלל ילדי בית הספר, הנוסעים בהסעות מופקרים", טוענת אם לתלמידים בבית הספר.

מהנהגת ההורים בבית ספר ישורון נמסר: "הנושא מדובר רבות בשנים האחרונות ומדיר שינה מעיננו. מדובר בבית ספר על אזורי מתוקף היותו ממלכתי דתי, והתלמידים מגיעים מכלל אזורי העיר בהסעות. מיקום הורדת התלמידים אינו בטוח ומסכן אותם".

עוד נמסר כי "בשנים קודמות המורים והנהלת בית הספר הסכימו ללוות את התלמידים ביציאתם מבית הספר ובקבלתם בבוקר מרחוב סוקולוב ועד הכניסה, על אף שזה אינו תפקידם".

"לפני חודשיים הובטח לנו שהנושא ייפתר ורכבי ההסעות יורידו את התלמידים ברחוב פרוג. נשמנו לרווחה וחשבנו שמשבר הגיע לסיומו. אבל ביום רביעי האחרון העירייה חזרה בה מהחלטתה בהודעה חד צדדית. במידה שלא יימצא פתרון מידי המבטיח את בטיחות ילדנו, נשבית את הלימודים בבית הספר .ילדינו לא הפקר".

יו"ר ועד ההורים במגזר הדתי, גיא יצחקי, הוסיף: "אני נותן גיבוי מלא ליו"ר בית ספר ישורון ולהוריי בית הספר. אנו חסרי פשרות בכל הקשור לבטיחות הילדים. כמו כן, אנו מטפלים בנושא מול מנהל החינוך למציאת פתרון לבעיה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר