אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: Naypong Studio / shutterstock.com

מה עושים אחרי שמגלים שהכביש לבית הספר מסוכן? משאירים את הילדים לדאוג לעצמם

לאחר סיור של המשטרה והנהלת בית הספר הוחלט לבטל את משמרות הבטיחות בכביש הסואן שמוביל לבית הספר. להורים נמסר: "האחריות להגעה בטוחה של ילדכם לבית הספר היא שלכם"

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:32

ההורים מודאגים: בעקבות בדיקת המשטרה והנהלת בית הספר היסודי בחולון, ביאליק, הוחלט לבטל את משמרות הבטיחות – משמרות הזה"ב במעבר החציה בכביש הסואן שמוביל לבית הספר מפני שהוא מסוכן והורו להורים לשוחח עם ילדיהם על הנושא.



הנהלת בית הספר בישרה להורים כי אתמול (רביעי) התקיים סיור בהשתתפות שוטרת משטרת ישראל רס"ב איילת בכר, יפה הראל מנהלת המטה העירוני לזהירות בדרכים בעיריית חולון, אביבה נאווי רכזת בטיחות בדרכים של בית הספר ומנהלת בית הספר טלי הוכמן.

בהודעה להורים כי הסיור כלל תצפית בין השעות 07:15 ל-08:15 ברחוב שנקר פינת ביאליק, ברחוב דו מסלולי. לאחר התצפית, כך נמסר, בהחלטת השוטרת ומשטרת ישראל, בעקבות עומס תנועה, ריבוי אוטובוסים, משאיות ורכבים דו-גלגליים המתפרצים לתחום מעברי החצייה ומסכנים את משמרות הזה"ב והתלמידים החוצים, הוחלט להפסיק פעילות המשמרות החל מיום ראשון הקרוב.

כמו כן, נמסר להורים כי קיימת אפשרות לחצות במעבר החצייה המרומזר בצומת חומה ומגדל-שנקר, שנמצא במרחק קצר ממעבר החצייה בכביש הסואן.

לסכום נמסר להורים על ידי מנהלת בית הספר, טלי הוכמן: "הורים יקרים, האחריות להגעה בטוחה של ילדכם לבית הספר היא שלכם. אנו נקיים שיחות בבית הספר על השינוי, אך אני מבקשת בכל לשון של בקשה לשוחח עם הילדים על הדרך הבטוחה לבית הספר במתכונת החדשה".

בעקבות ההחלטה הביעו זעם לא מעט הורים. "איך רוצים שנשלח את ילדינו לבית הספר אחרי שהמשטרה קובעת כי הדרך לבית הספר מסוכנת ולא בטוחה?", אומרת אם לתלמיד, "אנו מצפים שמשטרת ישראל או מינהל החינוך יתנו לנו פתרון שלא יעמיד את ילדנו בסכנה".

אם נוספת, לשני תלמידים בכיתות א' ו-ב', אמרה: "איך אשלח את הילדים כל יום לבית הספר? אם לא יהיה פתרון נאלץ להשבית את בית הספר".

אב לשני תלמידים, בכיתות ד' ו-ו', הוסיף: "איך יכול להיות שבחולון, עיר הילדים, מעדיפים להפקיר את הילדים מאשר לשים שוטרי תנועה שיתנו דוחות למי שלא עוצר במעבר החצייה?".

בתגובה נמסר מעיריית חולון: "משטרת ישראל החליטה להפסיק את תפקוד משמרות הזה"ב במעבר חצייה אחד בלבד, שממוקם ברחוב שנקר (פינת רחוב ביאליק), בסמוך לבית הספר".

"החלטה זו התקבלה לאחר סיור ותצפית שנערכו במקום אתמול בבוקר, בהשתתפות נציגי המשטרה, מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית חולון, רכזת הבטיחות בדרכים של בית הספר ומנהלת בית הספר, ובשל עומסי תנועה, ריבוי אוטובוסים, משאיות וכלי רכב דו-גלגליים שנצפו מתפרצים לתחום מעברי החצייה ומסכנים את תלמידי משמרות הזה"ב ואת התלמידים החוצים".

כמו כן נמסר מעיריית חולון כי "מנהלת בית הספר עדכנה את ההורים בהחלטת המשטרה וציינה את החלופה המומלצת, לפיה קיימת אפשרות לחצות במעבר החצייה המרומזר שבצומת חומה ומגדל-שנקר, שנמצא במרחק קצר מהמעבר המדובר".

"עוד ציינה המנהלת כי על מנת לאפשר להורים להיערך להגעה בטוחה של ילדיהם לבית הספר, משמרות הזה"ב יפעלו בצומת האמור עד יום שישי השבוע, והדגישה כי בית הספר ישוחח עם התלמידים על מהות השינוי, אך נדרשים גם הסברים של ההורים לילדיהם בנושא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נמאס מכותרות טיפשיות בעיתונים!

    איזה כותרת חסרת אחריות בחרתם לכתבה הזו… זו החלטה סופר-נבונה של המשטרה. אין שום צורך לחצות את הכביש בצומת המסוכנת שנקר-ביאליק כשיש צומת מרומזרת ובטוחה מטרים ספורים משם שנקר-חומה ומגדל. זה עיקוף של פחות מדקה הליכה לילדים וזה מציל חיים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר