צילום: מתוך הפוסט שעורר סערה

בעקבות הסערה: ההמבורגר ירד מתפריט הצהרונים בחולון

פוסט שהעלתה אם לילד גרר מחאה וביקורת מצד ההורים, ובעקבותיה הוחלט לשנות את התפריט. רשת קהילה ופנאי: "התפריט עומד בכל דרישות משרד הבריאות ומשרד החינוך"

פורסם בתאריך: 9.9.19 17:07

לפני כשבוע עלה פוסט בקבוצות הפייסבוק שבו הוצג המבורגר המחולק בארוחת הצהריים לילדי הצהרונים בחולון. תמונת ההמבורגר יצרה סערה וגררה תגובות נזעמות מצד הורים רבים, שמתחו ביקורת על איכות המזון שמוגש בצהרונים.

אם לילד בצהרון, אמרה ל"השקמה חולון": "אנחנו לא מבינים איך המבורגר תעשייתי קשור להגדרה של אוכל הבריא. הילד שלי חזר באותו היום מהצהרון עם כאבי בטן, לא הבנתי מדוע ואז כתבתי בקבוצת הווטסאפ של הגן אם יש ילדים שסבלו מתופעות לוואי כתוצאה מהארוחה בצהרון. מסתבר שרוב הילדים סבלו מתופעות דומות".



"למחרת הגענו כמה הורים לצהרון והגננת נתנה לנו לטעום והאוכל היה באיכות ירודה. הגננת רשמה את ההערות שלנו ואכן לאחר מספר ימים קראה לנו שוב ואכן איכות המזון השתפרה. אני לא יודעת האם זה בעקבות הפוסט או הרעש שעשינו".

אם נוספת לילד בצהרון, התלוננה גם היא על איכות המזון, ואמרה:  "יש ילדים שנשארים רעבים כי לא אכלו בצהרון עד שהגיע הפוסט של ההמבורגר, ואכן לאחר מספר ימים שינו את התפריט".

מיו"ר ועדת מזון מטעם ועד הגנים העירוני נמסר: "פנינו למנהל ולבעלים של קייטרינג. הוא היה מאוד קשוב לנושא, ואמרו שאין כל דבר חריג במזון בכלל ובהמבורגר בפרט. כמו כן, מדובר במוצר שאושר על ידי משרד הבריאות".

"יחד עם זאת, לאחר שיעל מטלון, מנהלת צהרוני הגנים, מרשת קהילה ופנאי פנתה למנהל הקייטרינג, סוכם שההמבורגר יוסר מהתפריט לתקופה הקרובה. בנוסף, הובטח לנו לבדוק איזו מנה פחות מבוקשת על ידי הילדים ותיבחן אפשרות להחליפה, במנות שילדים מעדיפים, כמובן בשיתוף עם דיאטנית".

מרשת קהילה ופנאי נמסר:  "הרשת מקפידה על תפריט בריא, טעים ומאוזן הנבנה עם דיאטנית. התפריט עומד בכל דרישות משרד הבריאות ומשרד החינוך. חברות הקייטרינג איתן אנו עובדים נבחרות בקפידה והמנות עוברות ביקורת יומיומית".

עוד נמסר כי "הילדים אוהבים את האוכל וילדים הזקוקים לתפריט מיוחד נענים גם הם. מידי פעם, ובעיקר בתחילת שנה, אנו מרעננים את התפריט על מנת לחשוף את הילדים לטעמים נוספים, יש מנות מוצלחות יותר ויש כאלה שפחות – התפריט הסופי נבנה בהתאם להעדפות הילדים. כמובן שאנו קשובים גם להורים אשר מוזמנים תמיד להגיע ולטעום מהמנות. בברכת שנת פעילות נעימה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב חולון

    אז מה אם משרד הבריאות מאשר את התפריט/ההמבורגר? משרד הבריאות מאשר גם נקניקיות ועוד רשימה של מוצרי מזון שמסוכנים לבריאות הציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר