בית הספר אשלים

חולון לא מצטרפת לשביתה במחאה על הפגיעה בחינוך המיוחד

יו"ר הנהגת ההורים בעיר, בתאל בן דוד, מסבירה: "שביתה, גם של שעה בלבד, תפגע בסדר היום של ילדי החינוך המיוחד"

פורסם בתאריך: 12.9.19 10:17

מחר (שישי) ברוב הערים בישראל ישביתו ועדי ההורים לשעה אחת את הלימודים במחאה על הפגיעה בחינוך המיוחד. ואולם, הנהגת ההורים בחולון החליטה שלא להשבית את הלימודים. "אנחנו תומכים במאבק, אך לא יוצאים להשבתה", הודיעה הנהגת ההורים בעיר.

השביתה צפויה להתקיים מחר בין 08:00 ל-09:00 בבוקר, זאת בטענה כי במסגרת תקציב 2019 לא תוקצב בהתאם בעקבות הערכה שגויה של מספר תלמידי החינוך המיוחד. "המשמעות היא פגיעה קשה בכל התלמידים. פגיעה בחינוך המיוחד היא פגיעה בכל ילדי ישראל. כוחנו באחדותנו, ואם לא נתאחד יפגעו בילדינו", כך הסבירו בהנהגת ההורים הארצית.



יו"ר הנהגת ההורים הארצית, עו"ד אייל בן יהודה באום, אמר: "קורא לראש הממשלה להתערב מיד במשבר, לכנס יחד את שרי החינוך, האוצר והבריאות ולפתור את המשבר שמשפיע על כולנו. לא נאפשר פגיעה בחינוך המיוחד והרגיל גם יחד".

אלא שהנהגת ההורים בחולון העדיפה שלא להצטרף לשובתים. יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בתאל בן דוד, מסבירה: "נושא החינוך המיוחד קרוב לליבי. כאשר נערכה פגישה בפורום הארצי ונושא ההשבתה עלה, הייתי בין אלה שהתנגדו להשבתה, משום שילדי החינוך המיוחד מגיעים בהסעות מכל קצוות העיר ומחוצה לה, והשבתת הלימודים, גם בת שעה אחת, תשאיר אותם בבית למשך יום שלם".

עוד מוסיפה בן דוד כי "החינוך המיוחד לרוב אינו לוקח חלק בהשבתות כדי לא ליצור נזק גדול לאוכלוסייה זו, וישנן עוד דרכים להביע מחאה ולא לפגוע בילדים ובסדר היום שלהם".

"העיר חולון תומכת במאבק הכל כך צודק הזה, אך לא יוצאת להשבתה, כל בית ספר בעיר יחליט באיזו דרך הוא בוחר להעביר את המסר, זו יכולה להיות פעילות כלשהי, שיחות או הצבת שלטים. בכל מקרה אנחנו לא שובתים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    אוי, באמת? הרי כל הכוונה היתה שיתר התלמידים, לא תלמידי החינוך המיוחד, ישבתו. אז כיצב לקחה בתאל את כל הנושא והפכה אותו לכיוון לא נכון? חבל מאד! תלמידי החינוך המיוחד היו צריכים להגיע כרגיל, ואילו כלל התלמידים האחרים – לשבות לשעה אחת של מחאה! לאות סולידריות. פספוס גדול, ואולי אומר "משהו" על הנהגת ההורים בחולון, שאינה מבינה …

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר