שני גני ילדים בחולון יושבתו במחאה על מחסור בסייעות

הסתדרות המורים תשבית את הגנים למשך שעתיים: "לא פעם נותרת הגננת עם סייעת אחת בלבד ויותר מ-32 ילדים שמרביתם לא גמולים". עיריית חולון: "צר לנו שההסתדרות בחרה בדרך של השבתה מיותרת ובכך גורמת לפגיעה בילדים ובהוריהם"

פורסם בתאריך: 27.10.19 18:01

הסתדורת המורים הודיעה כי שני גני ילדים יושבתו מחר (שני) למשך שעתיים, זאת במחאה על מחסור בסייעות.



הפעילות בגני הילדים סול וששון תחל מחר בשעה 10:00, זאת בעקבות ניוד הסייעות בגנים, דבר שלטענת הסתדרות המורים גורם לא פעם למחסור בסייעות ומאלץ את הגננות להישאר עם סייעת אחת בלבד בגן עם יותר מ-30 ילדים.

"בשני גני הילדים יש 35 ילדים בני שלוש-ארבע, כאשר רבים מהם לא גמולים. על פי רפורמת הסייעת השנייה, בגני ילדים בגילאים האלה אמורות להיות שתי סייעות. עם שתי סייעות, אבל מדי יום עיריית חולון מניידת את הסייעות בין הגנים, וכך לא פעם נותרת הגננת לבד בגן, עם סייעת אחת בלבד ומספר רב של ילדים", כך נמסר מהסתדרות המורים, "בכך עיריית חולון מפרה את הוראות רפורמת הסייעת השנייה ובכך פוגעת מדי יום בתנאי העסקתן של גננות משרד החינוך".

יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון, הוסיפה כי "כל גן שיפתח עם סייעת אחת בלבד, הוא יושבת למחרת למשך שעתיים. על מחלקת החינוך בעיר לדאוג שיהיו מספיק סייעות בגני הילדים, על מנת להבטיח חינוך איכותי ובטיחותי לילדים ולצוות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "צר לנו שההסתדרות בחרה בדרך של השבתה מיותרת ובכך גורמת לפגיעה בילדים ובהוריהם. קיים מחסור בסייעות בכל הארץ וחברת מוסדות חינוך, המעסיקה אותן בחולון, עושה מאמצים גדולים לגייס סייעות מקצועיות וראויות לילדי הגנים בעיר".

עוד נמסר כי "החברה משתדלת ככל שניתן להימנע ממצב שבו לא נשלחת סייעת נוספת ואולם לעיתים, לצערנו, הדבר הוא בלתי נמנע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר