גני ילדים בחולון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים בחולון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

ההורים זועמים: נדרשים לשלם עבור בית הספר של החגים בחנוכה

הנהגת ההורים זועמת: עיריית חולון מתכוונת לגבות כסף עבור בית הספר של החגים, לאחר שלא הועבר מימון ממשלתי. הערב צפויים ההורים להיפגש עם מנכ"ל העירייה בנושא

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:59

בית הספר של החגים אמור היה להיות הפתרון להורים ולילדים נוכח החופשות הארוכות במערכת החינוך בישראל. גם בחג חנוכה שיצוין בעוד כחודש. על פי התוכנית אמורות היו להתקיים פעילויות לילדים במשך חמשת ימי החופשה של החג. ואולם, בעקבות אי כינון ממשלה, התוכנית לא תקבל את הסבסוד של משרד החינוך. התוצאה: עירייה חולון פנתה להורים וביקשה לגבות 280 שקל עבור כל ילד, לצורך מימון פעילויות לילדי גני הילדים. זאת, כאשר לתלמידי בתי הספר אין כל פתרון למשך ימי החנוכה.



בנהגת ההורים בחולון מתחו ביקורת על המהלך והביעו זעם על כך שנעשה ללא תיאום עם ההורים.

רק הבוקר יצא ראש עיריית חולון בקריאה לבני גנץ ולבנימין נתניהו לגשר על הפערים ולהקים ממשלה. בפוסט בפרסם בפייסבוק כתב ששון כי "בשנה האחרונה אני וחבריי ראשי הערים יושבים בשקט וממתינים בדריכות שתוקם ממשלה סוף סוף אך לשווא. המערכות משותקות, החלטות לא יוצאות אל הפועל, התושבים סובלים".

כעת מתברר כי גם בית הספר של החגים תקוע ואינו זוכה למימון ממשלתי. לכן, דורשת העירייה מההורים לממן את הפעילות. אלא שבוועד ההורים מתנגדים למהלך. במכתב ששלחו יו"ר הנהגת ההורים בחולון בתאל בן דויד וסגן היו"ר ואחראי על בתי הספר היסודיים בוועד ההורים, אלרון פנחס, ציינו השניים כי נציגי ההורים לא זומנו לפגישה הדנה בנושא.

"בתחושותינו, ברשות העיר חולון טרם הפנימו כי הנהגת ההורים, מייצגת את ההורים ולכן צריכה להיות שותפה ולקחת חלק בהחלטות. אנו רואים בחומרה את חוסר שיתוף הפעולה וקבלת החלטות חד צדדיות", כך כתבו.

במכתב שנשלח אל ראש העירייה מוטי ששון, מנכ"ל העירייה יוסי סילמן, ראש מינהל החינוך אריאל קידר ומנהלת תחום צהרוני בתי הספר רינת גרנות, כתבו השניים: "מדוע לא להתאמץ על מנת להקל על ההורים בחופשת החנוכה? האם בעיר הילדים לא מבינים את צורכי ההורים?".

בהמשך ציינו השניים כי בערים אחרות כמו פתח תקוה, ראשון לציון, יבנה, גבעתיים, ירושלים ועוד, "לא רק שמאפשרים להורים לשלוח את ילדיהם לצהרונים הם אף מסבסדים את ההוצאה על חשבון הרשות", כך כתבו וביקשו ישיבה דחופה בנושא.

לאחר שיגור המכתב נקבעה פגישה בין נציגי הנהגת ההורים ולבין מנכ"ל העירייה יוסי סילמן. בפגישה שתתקיים הערב (רביעי) ינסו הצדדים למצוא פתרון.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בישיבה שהתקיימה אצל מנכ"ל העירייה עם הנהגת ההורים ומנכ"לית רשת קהילה ופנאי הוחלט להמשיך ולבחון מספר חלופות לגבי הפעלת בתי הספר בחופשת חנוכה".

מרשת קהילה ופנאי נמסר: "ברגעים אלה נפגשת הנהגת ההורים עם מנכ"ל העירייה בנושא והם ייענו ישירות על ידו בנושא".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר