צילום אילוסטרציה

בעקבות מקרה אלימות חריג בבית הספר: ניידת משטרה הוזמנה לילד בן 9

התלמיד ניסה ככול הנראה לתקוף שלוש תלמידות. העירייה: "האירוע מטופל בערוצים החינוכיים"

פורסם בתאריך: 28.11.19 15:43

בעקבות מקרה אלימות חריג: ניידת משטרה הוזמנה לתלמיד בכיתה ד', זאת בטענה  שניסה לתקוף שלוש בנות שנעלו את עצמן בכיתה מחשש שייפגעו.

על פי עדויות הורים, היום (חמישי), בשעות הבוקר, התלמיד ניסה לתקוף באלימות את הבנות ובלשב מסוים סגנית המנהל הזמינה ניידת משטרה לילד.



"סגנית המנהל כנראה נלחצה מהאירוע ולא ידעה כיצד להשתלט על הילד", סיפרו הורים שמקרים את פרטי המקרה, "והיא הזמינה משטרה שהגיעה מיד למקום".

לטענת מספר הורים אין זו הפעם הראשונה שבה מתרחש מקרה אלימות חריג בבית הספר. יחד עם זאת, היו מי שהביעו פליאה על כך שהוזמנה לילד ניידת משטרה. "לא ייתכן שיזמינו לילד בן תשע משטרה", אמרה אחת האימהות, "הנהלת בית הספר צריכה לדעת להשתלט על הילדים".

אותה האם, שמעורה בפרטים, הוסיפה כי "אם במינהל החינוך בחולון לא יתעוררו, יקרה פה אסון. חייבים לשים סוף למקרי האלימות בבית הספר".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "האירוע מטופל בערוצים החינוכיים המקובלים ובהתאם לנהלים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. שרון

    מה רציתם הורים יקרים שהמורה יעיף לילד סטירה שלא יתעורר ממנה (וזה מה שצריך בפועל) או שהילד יפגע באחת הבנות עד כדי אישפוז ואז תתעוררו ההורים

  2. הורים קחו אחריות

    הורים קחו אחריות על הילדים במקום להאשים את בית הספר שהזמין ניידת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גאה בביה"ס שבו לומדים ילדיי, שאין בו מקרה אלימות אפילו אחד

  4. מורה

    הורים יקרים אני מורה במערכת החינוך ורואה את הזוועה אני ממליצה לכל הורה לחנך את הילד שלו חהרביץ ולהחזיר אם מרביצים לו. וללמוד להגן על עצמו.ככה אני מחנכת את הילדים שלי כי אני רואה את ההשתקה חוסר הטיפול אוזלת היד ההורים המאיימים ופשוט חובה שכל הורה ידאג ליחד שלו. אל תסמכונעל אף אחד. ממני מורה בישראל. מזועזעת ממה שקורה ועצובה מאוד.

  5. המומה

    הנהלת בית הספר צריכה לדעת להשתלט על הילדים??? אמירה טיפשית ביותר. אם הילד היה מאוד אלים ופגע גם בצוות החינוכי, הזמנת המשטרה במקומה. שההורים יתעוררו! חינוך מתחיל מהבית.

  6. אזרח

    גאה מאוד בתגובה של בית הספר!! על ההורים לחנך את ילדיהם להתנהג יפה זה לא העבודה של בית הספר!!!

  7. אורלי

    החינוך מתחיל מהבית. אני עובדת בגן עירוני ולצערי אפילו בגיל צעיר מאוד ילד יכול להיות תוקפני מאוד עם התקפי זעם בלתי נשלטים. הורים תתעוררו!!! אתם לא מחנכים את הילדים ומצפים ממערכת החינוך לחנך את הילדים שלכם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר