תלמיד בית הספר שנפצע לאחר שהחליק על המגרש

"משלמים 4,000 שקל והילדים משחקים על מגרש אספלט ונפצעים"

הורים לתלמידים בליגת הכדוריד מספרים על תנאים לא ראויים על המרגש שחשוף לשמש ולגשם, במשחקים שמתקיימים במסגרת האגודה. העירייה: "המגרש תקני"

פורסם בתאריך: 5.12.19 17:09

הורים לתלמידים בליגת הכדוריד: הילדים נאלצים לא פעם לשחק על מגרש אספלט בתוך בית הספר קציר, ללא תנאים, החשוף לשמש ולגשם וכמעט בכל אימון או משחק אחד התלמידים נפצע.

עבור הלימודים במגמת הכדוריד בבית הספר נאלצים ההורים לשלם לבית הספר 800 שקל וסכום מכובד של כמעט 4,000 שקל בשנה לאגודת הספורט. האימונים במסגרת המגמה מתקיימים באולם מקורה וסגור, אך אימונים ומשחקים בשעות אחר הצהריים והערב מתקיימים במסגרת אגודת הכדוריד במגרש החיצוני שלטעת ההורים אינו מתאים כלל לפעילות.

לטענת ההורים התנאים שבהם נאלצים התלמידות והתלמידים להתאמן הם ברמה ירודה. זאת, כאשר במשחקי חוץ הם מתארחים בבתי ספר שבהם המגרשים מקורים, עם האביזרים הנדרשים והרבה יותר משודרגים, כך לטענתם.



"התשלום שאנחנו משלמים הוא גבוה ואנחנו מצפים לקבל סיוע בתחום הזה", טוענת אחת האימהות, "אבל בחולון לא רק שאין לנו כל עזרה כלכלית, הילדים שלנו מתאמנים ומשחקים במגרש חיצוני שחשוף לשמש בקיץ ולגשם ולקור בחורף, על אספלט ולא על רצפת פרקט".

מלבד כל אלה, לטענת ההורים במגרש בחולון אין לוח תוצאות ושעון ראויים. "אין לוח התוצאות נורמלי אלא לוח מנייר וקרטון שעף ברוח במהלך המשחקים, וכולם נאלצים לצעוק את התוצאה. בנוסף, אין שעון ראוי והקהל נאלץ לצעוק לשופט כמה זמן נשאר", טוענת אחת האימהות.

"החמור מכך", ממשיכה אותה האם, "כמעט שאין משחק או אימון שבהם הילדים שלנו נפצעים ואף אחד לא לוקח אחריות. הרצפה היא רצפת אספלט וכל נפילה או שפשוף פוצעת את הילדים, ומשביתה אותם לכמה ימים".

המגרש בקציר

לטענת ההורים הם פנו בנושא למינהל החינוך, אך עד כה לא קיבלו פתרונות. "במינהל החינוך אומרים לנו שהכול תקין אבל אנחנו, ההורים שמלווים את הילדים למשחקים ורואים מה קורה ברשויות מקומיות אחרות, יודעים שהמצב מאוד בעייתי", טוענים ההורים.

יצויין, כי בבית הספר מדגישים כי הפעילות במגרש החיצוני מתקיימת במסגרת האגודה ולא במסגרת הלימודים במגמה שבבית הספר.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מגמת הכדוריד בבית הספר קציר, שפועלת בשיתוף מלא עם מחלקת הנוער של האגודה, היא המגמה (והאגודה) המובילה בארץ מבחינת איכות מקצועית ובהיבט של כמות הקבוצות הפועלות במסגרות אלו (מעל 14 קבוצות)".

"בהתייחס לכמות הקבוצות באגודה ובבית הספר ולכך שקיים אולם ספורט אחד בלבד (קציר), העומד לטובת האימונים ומשחקי האגודה, נאלצת מחלקת הספורט העירונית לקיים חלק מהמשחקים במגרש חוץ שהינו תקני, הכולל תאורה ואת כל המרכיבים הבטיחותיים הנדרשים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

2 תגובות
  1. אור

    עצוב מאוד.. כבר שנים זו ההתנהלות והיו אין ספור פניות וכתבות בנושא ושום דבר לא השתנה לא מבחינת המועדון ולא מצד עיריית חולון וכל זאת כאשר יש אולם נוסף בחולון בביהס אריאל שרון המותאם לכדוריד אך לצערי מוקצה לחוגים אחרים למרות הבטחותיו של ראש העיר מוטי ששון.. חבל שמועדון בסדר גודל כמו של חולון שמביא פרסים ותארים וכבוד לעיר חולון מאמן את הילדים בתת תנאים. בושה באמת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר