צילום אילוסטרציה: צילום: Shutterstock.com / Roman Yanushevsky

בעיות אקוסטיקה בגן: הורים טוענים כי הרעש פוגע בשמיעה של ילדיהם

הורים לילדים בגן בחולון, טוענים כי קיימת בעיית אקוסטיקה חמורה בתוך המבנה שגרמה לבעיות שמיעה והתנהגות בקרב הילדים. העירייה: "תקרות אקוסטיות מותקנות בגני חולון על פי תוכנית עבודה מסודרת"

פורסם בתאריך: 17.12.19 12:21

הורים לילדים בגן עטרת חיים בחולון, מדווחים על בעיית אקוסטיקה בתוך המבנה, וטוענים כי היא כל כך חמורה עד שהיא גורמת לרעש בעוצמה גבוהה במיוחד ואף פוגעת בשמיעה של ילדיהם. בנוסף, טוענים ההורים כי בעקבות הבעיה, חל שינוי בהתנהגות ילדיהם.



גן הילדים עטרת חיים ממוקם במבנה השייך לעיריית חולון ברחוב רחבעם זאבי. לטענת ההורים, כאשר נכנסים אל הגן, מורגש רעש בעוצמה גבוהה בשל צורתו של המבנה, גם כאשר הילדים אינם מרעישים בעצמם.

מספר אימהות סיפרו ל"השקמה חולון" כי בשבועות האחרונים הן החלו לשים לב שהילדים החלו לדבר בקול גבוה, ולעתים הם אינם עונים כאשר פונים אליהם.

"בכל פעם שאני נכנסת לגן, אני שומעת רעש נוראי", מספרת אם לילד בגן, "גם בבית הוא התחיל לדבר בקול רם. הבן שלי הוא תזוזתי וקשה לו לשבת, והוא לא יכול להתרכז כי יש מלא רעש בגן. וגם אני בעצמי, בכל פעם שאני נכנסת פנימה לדבר עם הגננת, אי אפשר לשמוע כלום וצריך להרים את הקול ולצעוק".

אם אחרת מספרת שבנה נשלח לבצע בדיקות שמיעה לאחר שהופיעו שינויים בהתנהגותו. "הבן שלי ממש צורח, הוא בעצם מדבר בצרחות. אמרו לי לעשות לו בדיקת שמיעה, אבל אחרי שהבנתי שמדובר בבעיה אקוסטית בגן, שלחנו מיילים לעירייה, אך לא נעשה דבר. אני לא מוכנה שהילד שלי יסבול. בסדר שמהעירייה כלל לא חוזרים אלינו, שלחנו מיילים כבר לפני חודש והם אמרו לנו להפסיק להתקשר".

אם נוספת לילדה בגן מספרת על השינוי שחל בבתה. "בתחילה לא שמנו לב וחשבתי שבתי סובלת מבעיית שמיעה, כי היא לא עונה כשפונים אליה. אבל אז ראיתי שהבעיה הזו קיימת גם אצל ילדים אחרים בגן, שהאקוסטיקה בו קטסטרופלית", טוענת האם.

לטענת ההורים, למרות פניות חוזרות אל מנהלת אגף הגנים בעירייה בבקשה לטפל במפגע, הן עד היום לא קיבלו פתרון לבעיה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ראשית, כל פנייה מצד ההורים שהגיעה למינהל החינוך העירוני –  נענתה. לגופו של עניין, תקרות אקוסטיות מותקנות בגני חולון על פי תוכנית עבודה מסודרת, ואגף ארגון ובקרה במינהל החינוך יידע את מנהלת הגן בהתאם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר