מחלוקת סביב כספי ההורים: תלונה במשטרה על תקיפת יו"ר הוועד

ההורים בבית הספר הראל טוענים כי עליהם לקבל כספים שנגבו מהם בניגוד לחוזר מנכ"ל והורו על עצירת התשלומים. משם התדרדרה המחלוקת עד כדי תלונה על תקיפה פיזית בבית הספר

פורסם בתאריך: 2.1.20 16:17

מחריף המאבק של הנהגת ההורים בבית הספר הראל בחולון: על רקע מחלוקת גביית התשלומים, יו"ר הנהגת ההורים סיגי דרך טוענת כי הותקפה פיזית על ידי עובדת בית הספר והגישה תלונה במשטרה.

אלא שמנגד טוענת עיריית חולון כי "כל נושא הכספים כבר נבדק וטופל על ידי מינהל החינוך העירוני ולגבי הטענה בנושא תקיפה – להד"ם. מדובר בתלונה הזויה והוצע לבית הספר להגיש תלונה על ההאשמה השקרית".

המהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה אתמול (רביעי) פתחה המשטרה בחקירה אשר עודנה בראשיתה. מטבע דברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות".



המחלוקת החלה עוד בשנה שעברה כאשר התברר כי נותרו כספי הורים. בשל כך בתחילת שנת הלימודים הודיעה הנהגת ועד ההורים של בית הספר הראל, השייך לרשת בני עקיבא, כי תעצור את גביית התשלומים מההורים. לטענת ההורים, רשת בני עקיבא התנהלה באופן לא תקין עם הכספים שהועברו, בניגוד לחוזר מנכ"ל של משרד החינוך, לפיו אין לגבות כספים לשנה החדשה, אם לא נסגרה השנה הקודמת.

כמו כן, פנתה הנהגת ועד ההורים להנהלת בית הספר וביקשה לדעת מה גובה סכום העודפים ודרשה להחזיר את הכספים שנותרו להורים. אך לטענתה, עד היום לא התקבלה תשובה בנושא.

בנוסף, יו"ר הנהגת ועד ההורים של בית הספר הראל, סיגי דרך, פנתה למינהל החינוך בעיריית חולון, כדי שיתערבו לטובת השבת הכספים שנותרו. בעקבות הפנייה נערכה בספטמבר האחרון פגישה במינהל החינוך, בנוכחות נציגי המנהל ורואה חשבון חיצוני מטעמם, וכן נציגי רשת בני עקיבא, צוות הנהלת בית הספר הראל ונציגי הנהגת ההורים. מאז התקיימו פגישות נוספות, אך לטענת ההורים הבעיה לא נפתרה והכספים עדיין לא הוחזרו להורים.

בעקבות כך, הודיעה הנהגת ההורים כי תעצור את גביית התשלומים מההורים לשנה הנוכחית, עד להסדרת החזר העודפים. הנהגת ההורים העירונית הביעה את תמיכתה במאבק של הורי בית הספר הראל, ומסרה כי משום שנעשו פעולות לא תקינות בכספי ההורים המנוגדות לחוזר מנכ"ל לא ניתן לחתום על חוזר התשלומים. אולם לטענת ועד ההורים מינהל החינוך פנה לישרות להורי בית הספר במכתב, כדי שיפעילו לחץ על נציגי ההנהגה לחתום על חוזר התשלומים.

ביום שלישי האחרון הגיעה דרך לפגישה במזכירות בית הספר הראל. לטענתה, כאשר ביקשה לעיין בהעתקי הצ'קים של ההורים, הותקפה על ידי עובדת בית הספר. "תוך כדי אחיזתי בהעתקי הצ'קים, היא התנפלה עליי וחטפה לי אותם מהידיים בכוחניות", טענה במכתב שכתבה לחבריי הנהגת הורים, שעתקים ממנו נשלחו גם מנכ"ל העירייה יוסי סילמן וראש העירייה מוטי ששון. "הזדעזעתי והייתי בהלם מתגובתה האלימה והבלתי צפויה. עברתי טראומה, שגרמה לי לזעזוע ולהלם ואפילו לא התגוננתי", כתבה.

דרך הוסיפה כי נאלצה לפנות לטיפול תרופתי, וכי החליטה להגיש תלונה במשטרה.

בעקבות האירוע החריג הביעו הורים רבים חשש כי המתקפות עלולות לערער את מעמדה של הנהגת ההורים, וקראו לחקור את הנושא.

יו"ר מהמשמר החברתי בחולון שמעורה בפרטי המקרה, מסרה: "אכן הגיעו גם למשמר החברתי מספר רב של תלונות על חשד להתנהלות לא תקינה והוא בוחן את כל הצעדים כנגד הרשת לרבות צעדים משפטיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר