כיתה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה Shutterstock

לראשונה: הרישום לכיתות ז' בחולון יבוצע באמצעות האינטרנט

החל משבוע הבא הרישום לכיתות ז' בחטיבת הביניים ייערך באתר האינטרנט של העירייה

פורסם בתאריך: 5.1.20 16:11

בשבוע הבא זה קורה: לראשונה, ההרשמה לכיתות ז' בחולון תבוצע השנה באמצעות אתר האינטרנט העירוני, כדי לייעל את כל תהליך הרישום לבתי הספר העל יסודיים בחולון.

ראש העירייה מוטי ששון: "המעבר לחטיבת הביניים הוא תמיד מרגש ומעורר חשש. עיריית חולון תלווה את התלמידים ואת ההורים לאורך כל תהליך הרישום לבתי הספר העל-יסודיים, שיתקיים השנה באופן מהיר ויעיל יותר".



השנה לראשונה יבוצע הרישום לכיתות ז' בחטיבות הביניים שבבתי הספר העל-יסודיים בחולון באמצעות אתר האינטרנט של העירייה בין התאריכים 12-16 בינואר.

תהליך הרישום הממוחשב, שנועד להתבצע בנוחות ובמהירות במטרה להקל על ההורים ועל התלמידים, יתקיים בהתאם לאזורי הרישום המוגדרים, שנקבעים על פי בתי הספר היסודיים, ויכלול במסגרתו גם רישום למבדקי ההתאמה לכיתות העל-אזוריות. כמו כן, יפורסמו באתר גם תוצאות מבדקים אלה בין התאריכים 15-19 במרץ 2020, כאשר לאחר קבלתן ניתן יהיה לערער עליהן.

מעיריית חולון נמסר כי תהליך הרישום הוא פורמלי בלבד ואינו מחליף שיח אישי ומשמעותי עם בית הספר. במידה ומתעורר הצורך לשוחח עם יועצת בית הספר או למסור מידע רגיש וחשוב, יש לפנות למזכירות חטיבת הביניים לשם זימון פגישה.

ראש עיריית חולון מוטי ששון מסר: "הרישום לבתי הספר העל-יסודיים הוא שלב מרגש, שמהווה חלק מתהליך ההתבגרות ומבשר על יציאה לדרך חדשה. עיריית חולון תלווה את התלמידים ואת ההורים לאורך כל תהליך הרישום, שיתקיים השנה באופן מהיר ויעיל יותר, ותסייע בהתמודדות עם התקופה החדשה שעומדת בפתח, כדי לוודא השתלבות קלה בחטיבות הביניים ולמידה חינוכית פורייה בסביבה נעימה".

מידע מלא ומפורט מצוי במדריך הרישום שחולק לתלמידי כיתות ו' ומצוי גם באתר העירייה. לבירורים ניתן גם ליצור קשר עם האגף לחינוך על-יסודי, בטלפון: 03-5027386.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר